Zit in de knoop met hem en mezelf, alles verpest :'(

-

Hij kan dan naast dit alles nog zó leuk zijn. Je verdient volgens mij ook gewoon echt beter. Je durft het ‘ergste’ nog niet eens te zeggen, maar wat hier staat vind ik al erg genoeg. Dat je hem hebt vergeven, dat had ik al niet gedaan hoor. Laat hem doodvallen, die gast spoort niet.

Precies.

Praten jullie ruzie’s wel goed uit? Misschien is het goed om eerst echt een goed gesprek te hebben, ruzie’s uit te praten en dingen bedenken hoe jullie je relatie gaan verbeteren. En als dat niet helpt, en jij voelt je alleen maar slechter door hem denk ik dat het beter is om het uit te maken.

Geef hem een klap in z’n gezicht en gun hem nooit meer een blik.

Hm.
Kijk, waar ik me mijn vragen bij stel: je zegt dat je het goed ziet dat hij van je houdt, toch?
Wel, ik kan dat niet zo goed koppelen aan het feit dat hij aan z’n ex heeft gezegd dat hij liever seks met der zou hebben dan met jou :confused:
Ik bedoel, toen ik aan het eerste deel van je verhaal kwam dacht ik van: ah hij heeft spijt, vergeef hem maar.
Maar dat over zijn ex… Je zou voor minder.
Ik vind niet dat jij fout zit. Ik vind dat jij een lievere jongen verdient die ervoor zorgt dat jij je niet onzeker hoeft te voelen.

Oh maar als dit nog niet het ergste is (wat ik net lees) kun je het inderdaad beter uitmaken. Als zo met mijn vriend zat zou ik er nog over na kunnen denken maar als het nog erger is.

-

Dat willen we altijd he… Dat ze spijt krijgen…
Ik zou er niet op hopen, meid. Zorg gewoon dat je hem zo snel mogelijk vergeet.

Wat stom dat hij direct zegt dat je zeikt. Het is denk ik beter om het uit te maken ja, je verdiend inderdaad beter!

-

Meisje wat doe je jezelf toch aan…
Hoe lief die jongen soms ook tegen je kan doen he, dump en vergeet hem.
Hij is je zeker niet waard.
Een jongen die met andere meisjes flirt is zeker geen goede jongen.
Ik denk dat je best van je hart een steen maakt nu, want je gaat je alleen maar slechter voelen.
En het is zeker niet jouw fout, want elk meisje zou beginnen zeiken tegen haar lief als hij zich zo gedraagt

Sterkte meid!

Dit klinkt mega desperate, volgesn mij ben je dat op dit moment ook.

Maarja, hij klinkt een beetje ERG fout.
En jij vergeeft hem steeds, het is voor mij natuurlijk makkelijk te zeggen dat dat dom van je is dus daarom zeg ik dat niet :wink:
Ik zou het houden zo, proberen vergeten.
Denken dat je veel beter kunt krijgen, want dat is ook zo!

Klinkt bekend.

Ik heb me vriendje 2 keuze’s gegeven : Of je gaat nu met mij fatsoenlijk praten over hoe je denkt en hoe je je voelt, of je bent me kwijt

1e optie gekozen :slightly_smiling_face:

Meestal als je hierover begint dan dringt het wel door …

Wat een #$%* jong zeg…
gewoon dumpen, en dan niet van: ik moet je iets vertellen…
nee, hij verdient het niet om lief te worden behandeld, als hij jou als een stuk vuil behandeld.

ik snap natuurlijk dat jij je klote voelt, maar zo iemand verdien jij gewoon niet.
veel sterkte in ieder geval.

Ik zou hem allang uit het raam geduwd hebben.

Wat een loser man
Bah hier kan ik echt slecht tegen, wat moet je er mee? Je moet iemand volledig vertrouwen, en niet iemand die een backstabber is. Wát een walgelijk persoontje. Ik ben iemand die niet snel vergeeft + vergeet, dus die gast had ik állang gedumpt. Denk aan je EIGEN geluk, wordt je niet gelukkig van een jongen die je wel vertrouwt? dat je niet constant op je tenen moet lopen? Bang voor wat ie nu weer gaat uitvreten?

Oh mijn god! Meid je bent echt zoveel meer waard dan dit. Als dit mijn vriendje was geweest had ik hem echt zwaar mishandeld.