Zit ik fout?

Hoi !

Ik ging naar een festival toe, bij ons in de buurt samen met mijn vriendengroep.
Ik kwam daar een leuke jongen tegen (noem hem wel even even K.),
hij was vanaf de basisschool al goed bevriend met een goede vriendin van mij.
Nu was er ook een andere vriendin bij , en die zei ''Laten we een wedstrijdje doen, wie er het eerste met een jongen gezoend heeft. ‘’ Met mijn aangeschoten kop zei ik ja is goed. Nou , die vriendin helemaal aan het zoeken naar een leuke jongen,
en geen van ons heeft uiteindelijk ‘‘gewonnen’’.

Nou stond ik met een andere vriendin, bij een groep jongens.
En twee van die jongens (onder andere K. ) vroegen of ik gewonnen had.
Ik zei ‘‘Nee, heb verloren’’ (Terwijl er geen winnaar was), en beide jongens ‘‘Dat snap ik echt niet, want jij bent veel mooier dan dat andere meisje.’’

Nou toen hebben we met z’n allen wat verder gepraat etc,
en toen stond ik later alleen met K., van het een kwam het ander en even later stonden we te zoenen.
Hij verluisterde in mijn oor ‘‘Je houd je mond hier over, ik heb een vriendin’’

Hij zoende mij ‘‘als eerste’’.

Zit ik nu fout?

Ik voel me wel schuldig ten opzichte van zijn vriendin zeg maar.

En aangezien ik er vanuit ga dat niemand hem hier kent, leek het me wel het veiligste om het zo te posten.

Bedankt dat je mijn zeikverhaal gelezen hebt.

Nee jij zit niet fout, het is laten we het maar zo zeggen, niet jouw probleem… :stuck_out_tongue: zijn vriendin is zijn zaak en niet die van jou. En je kent zijn vriendin verder ook niet toch? En je hoorde het pas later? Je kan je er het beste maar gewoon verder niet druk over maken, laat die K verder wel uit je hoofd.
Voel je verder niet schuldig! Hopelijk was het wel een fijne zoen :wink:

Als jij niet wist dat hij een vriendin had, ben jij sws niet fout!
Dit is dan zijn eigen schuld!
En sws , je was aangeschoten…
Dus ik zou me er niet te druk om maken …

Xx

Het is echt niet jou schuld hoor, je wist niets van een vriendin! ik zou me verder niet mee gaan bemoeien om het tegen zn vriendin te zeggen, vergeet hem en beschouw hem maar als een enorme klootzak;)
x

Wat een eikel zeg. Sorry maar nadat hij met je gezoend heeft. Zegt hij nog even ik heb een vriendin. Die arme vriendin van hem. Maar je hoeft je nergens om druk te maken dit is niet jouwn schuld! Ik zou me alleen vreselijk misbruikt voelen.

@WithOutYou16,

Voel ik ook!

Die goede vriendin van mij (die hem al heel lang kent) zegt dat het geen actie voor hem is. Hij is nog nooit vreemd gegaan e.d,
daarom vind ik het ook zo vreemd.

Gewoon geen tijd meer verspillen aan hem, dan ben je vast wel van hem af. Echt vreselijk mensen zoals hij :’)

Nou dan moet je maar zo denken: Hij vond onweerstaanbaar! Ookal is dat wel klote voor zijn vriendin.

^dat zou ik ook al bijna zeggen haha.
Hij vond je blijkbaar zo knap dat ie het niet kon laten… Het is eigenlijk een compliment, maar wel op een stomme manier.

Hij zoende jouw, eigenlijk is het dan zijn schuld

Als jij van tevoren wist dat hij een vriendin had heb je reden om je schuldig te voelen. Als jij het van tevoren niet wist dan heb je geen reden om je schuldig te voelen whatsoever.

Dit. Ik weet niet of ik me geroepen zou voelen om die vriendin te waarschuwen, trouwens. Van de ene kant wel, want ze verdient het om het te weten, ik zou het zelf ook willen weten. Maar van de andere kant zou ik er niks mee te maken hebben verder. Ik denk dat ik zou zorgen dat ze het via via te weten komt, zou het haar zelf niet persoonlijk vertellen. Maar of jij er iets mee wilt doen moet je zelf weten. Ik zou me zelf zo schuldig voelen dat ik het zou doen, ook al vind ik niet dat het jouw schuld is als je van tevoren van niks wist.

wat een loser zeg! het is niet jou fout hoor. wat vreemd dat hij je zomaar zoent dan. hij verdient geen vriendin .

Wat een sukkel, haal hem gewoon uit je hoofd en je zit niet fout want je wist niet dat hij een vriendin had.

Binnenkort is er weer iets in de stad, waarvan ik zeker weet dat hij heen gaat.
Zou ik hem aan moeten spreken en er wat over zeggen o.i.d?

Ik zou hem niet aanspreken of wat dan ook maar als jij er graag iets over wilt zeggen, moet je dat doen! En nee, je zit niet fout dus je hoeft je niet schuldig te voelen.

hmm lastig. het makkelijkste is gewoon nooit dronken worden :slightly_smiling_face:

O wat erg dit, ik had ook zoiets.
Ik kwam bij uitgaan mn oude crush tegen en we hadden het echt gezellig, even wat gepraat. ik vroeg of die nog een vriendin had en hij zei van niet. dus ik ging met m dansen, komt zn vriendin (waarvan ik dacht dat het uit was) hartstikke boos langs lopen, ze hadden dus nog wel… Ehhhhh wtf?! ik was niet eens boos, want ja… je weet wel… verliefd ofzo… <_<

maar iig OT: Hij zat fout, hij had je maar niet moeten zoenen als die een vriendin heeft! En ik zou hem niet aanspreken, ik zou hem zwaar negeren, ook al komt die bij je staan.