zit hij het nog wel zitten?

haai allemaal,
ik heb hier al welles eerder een verhaal over S geplaatst, over wat ik voor hem voel & dat hij veel voor me betekend enzo, en dat we wel “wat” hebben. ( & geen bedenkingen, maar gewoon gezegd enzo & blablabalba.) maar gister had ik met hem een msn gesprek over dat ik zou liegen over zijn voetbalkunsten, voor de grap… & vandaag zeg ik van nu geloof je me wel,gister niet:z! :grinning: zegt hij; waar ging het gister ookalweer over?! Dat zeg je toch niet? zit ie me niet meer zitten? gister bij voetbaltraining zei hij ookal bijzonder weinig hij sloofde zich alleen beetje uit… pff. ik weet het niet hoor!

Huh? Dat kun je hem toch niet kwalijk nemen. Ik herinner ook zo vaak een gesprek niet!

joehoe.-

inderdaad… Als het alleen daarom is hoef je je niet druk te maken…

maar hij wel, tenminste alleen niet als hij dronken is!

uhm… volgens mij begrijp ik het probleem niet, maar is het nu zo dat je denkt dat hij jou niet meer leuk vind omdat hij het gesprek van gisteren niet meer herinnert?
iedereen vergeet welleens iets toch?

& hij zei ook nieteens hoi met voetbaltraining, doe je toch?
-jazijnvaderiszijntrainer-

Je zei al dat hij zich aan het uitsloven was, dat betekend sowieso wel dat ie de moeite neemt om indruk op jou te maken. En hij vroeg waar het gesprek ookalweer over ging, als je tegen hem zei ‘dat ik over je voetbalkunsten zou liegen’ dan zou die het zich vast wel weer herinneren. Zoiets betekend niet gelijk dat ie je niet meer ziet zitten:]

Misschien was ie dat wel van plan, maar was hij toch net iets te verlegen om gedag te zeggen.

haha nja, hopelijk is ie vanavond wel weer online
ff uitleggen waarom ik zo boos werd.
;$ sorry ben al sacharijnig en storte me toen helemaal op hem.
khoop dat ie nu niet denkt van hmmmm.

of zou ik hem ff smsen?

Nee niet smsen. Gewoon wachten tot ie online komt vanavond. Het beste is natuurlijk face to face bespreken.

hmm, raar hoor hij komt net online,
typt ie iets doet ie weer weg, typt ie weer iets weer weg…

jeetje jij doet echt moeilijk. als je op alles gaat letten wat hij doet krijg je nooit een vriendje

haha, heb al 3 vriendjes gehad van ong half jaar.
maar ik vind het bij hem veel lastiger…
hij is niet zown versierder,

Niet zo op die kleine dingetjes letten, jongens zijn nou eenmaal raar soms.
Misschien heeft hij wel andere dingen aan z’n hoofd.

Pedofiel!
Nee je bedoeld wat anders, weet ik :'3

:grinning_face_with_smiling_eyes:

dramaqueen.