Zinnetjes/woorden die voor altijd in je hoofd zitten

Ik weet niet of meer dit hebben, maar soms dan zeg iemand iets of in een film ofzo, en zodra iemand iets zegt wat er op lijkt of er gebeurd iets, dan moet je daar aan denken.

Zo heb ik dat bijv. met een tottaly spies zinnetje, dan belt clover jerry en dan zegt jerry: vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen. Als ik dan in een situatie ben waar iemand iets moeilijks vraag ofzo, dan heb ik de neiging dit te zeggen.

Maar ook met dat ik vroeger een aladdin spel deed, en als ik het fout had dan zei geest op zo’n typische toon: Prooobeer het … nog eens

Laatst zat ik in de auto en een vriend van mij reed. toen opeens een bus wilde invoegen. Hij is heel zachtaardig en hij zei ook heel zachtjes: meneer de bus en toen iets harder meneer de bus. en toen opeens zette hij een hele lage stem op MENEER DE BUS.

ik vond het zo grappig, dat ik nu nog erom kan lachen, maar als iemand iets doet waar ik het niet mee eens ben, dan denk ik hier ook aan.

Ik heb het ook van South park samen met mn vriend, een man die zegt dan iets van: wat oh (vragend) en dan oke. ofzo en nu doen wij dit de hele tijd als we samen zijn en als de een het niet doorheeft voordat er oke is gezegd dan heb je m t pakken ofzo :’)

mn vriend heeft het ook met de vraag, hoelaat is het: en dan zegt hij kwart over… om dan vervolgens de rand van de pispot. aaarg dat vind ik zo irritant, maar nu denk ik daar dus altijd aan als iemand kwart over zegt.

Dus wie heeft dit ook, dus standaardzinnetjes en hoe kom je er aan, zet ze hier neer :grinning:

Er is zo’n filmpje waarin Kingsley opveen heel grappige manier zegt: Like dafuuuq

En als ik dus in zo’n wtf situatie kom hoor ik dat altijd in mn hoofd :stuck_out_tongue:

haha ja precies, dat bedoel ik :stuck_out_tongue:

Ohja mn collega, die echt heel tof was die was met een programma ding bezig, en toen ging hij flippen ofzo, en toen zei ze met een heel grappig stemmetje:
doe toch niet zo raar, ik ben toch allang klaar :open_mouth:

ik moest zo hard lachen, nu nog steeds, en nu hoor ik dat dus ook in mn hoofd bij iets “raars”.

Hahaha, dit is heel grappig om te lezen. Ik herken het zelf totaal niet eigenlijk!
Maar misschien ben jij meer auditief ingesteld ofzo? :cold_sweat:

“Meer oogschaduw marlene” bij een aflevering in beugelbekkie

Oh wacht, naar aanleiding van m’n post in het WWJNEEK bedenk ik iets. Ik kan het alleen totaal niet nadoen, daarom zit het ook niet goed meer in m’n hoofd.

Ik was vorig jaar ofzo bij één of andere activiteit van een internationale studievereniging, maar degene die dat allemaal organiseert (die gast doet álles zo’n beetje in z’n eentje) is echt briljant. Hij is grappig op de manier van Ashton Kutcher, zo praat hij ook precies (hij is niet nederlands, dus praatte engels). De activiteit was een barbecue, maar er was veel te weinig voedsel voor het aantal mensen dat was gekomen. Dus op een gegeven moment springt hij supertheatraal op zo’n tafel en begint iedereen toe te spreken, het kwam erop neer dat hij nog even wat extra eten bij de supermarkt ging halen. Maar dat zou meer dan een uur duren voordat hij terug zou zijn, dus voor hij er theatraal weer afspringt riep hij:
‘And now… LET THE HUNGER GAMES BEGIN!’

Dat zinnetje heb ik nu ook vaak in m’n hoofd, niet door de film of het boek maar gewoon door die briljante gast. Het was vooral heel grappig omdat de Hongerspelen op dat moment nog helemaal niet populair was, en ik had niet verwacht dat zo’n ‘cool’ iemand dat (toch best wel meisjesachtige) boek zou hebben gelezen.

Van Monty Python: “And now for something completely different”
Van mijn Engels docent: “All… Hail!”
Van Guust: “Nou moe!”
Van mijn filosofie docent: “Volgende keer meer” en “magische machientjes”
Van mijn vader: “Da’s heel geen vogel”

En zo nog wel een paar zaken waar ik nu zo gauw niet op kom.

hahaha^

Oh ja, van de vriend van mijn moeder: “Koffie, koffietijd…”
Van mijn vader ook: “Ronflonflon met Jacques Plafond”

Echt, ik heb rare zinnetjes in mijn hoofd, hahaha.

hahah grappig dat jij t ook heb :grinning:

haha grappig dat jij dat ook hebt!

ohja mn opa heeft ook een keer heel frantic: wat gebeurd er wat gebeurd er op n grappige manier. Dat hoor ik ook nog steeds :stuck_out_tongue:

Hubba Hubba

Johnny Bravo

Oh en van onze musical! Wij hadden Plexat als musical dus als iemand “We zien wel” zegt dan denk ik er altijd “Manjana, manjana” achteraan. Bloedirritant eigenlijk hahaha :’)

Ik weet niet of dit ook meetelt, maar ik was ooit een avondje in het gezelschap van iemand die op alles zei, denk dan aan normale zinnen als: “zij wil wel cola drinken.”, “je wil zelf wel cola drinken.” Waarop een vriend van hem dan vol trots toevoegde: “je moeder wil wel cola drinken.” :’)

Oké, zo komt het heel stom over maar op dat moment was het grappig :’)

En nu als iemand iets zegt als: “Ze weet het niet.” Zeg ik in mijn hoofd altijd: “Je weet het zelf niet, je moeder weet het niet.”

‘Heeelp ik ver-driiink’ omdat een vriendinnetje dat vroeger altijd zei als we mensen gingen verdrinken bij Rollercoaster Tycoon (…) en nu telkens als iemand in een film of boek oid verdrinkt hoor ik op datzelfde ritme ‘heeelp ik ver-driink’ in mijn hoof :’)

Ik heb dat met nog wel meer dingen, maar echt een super leuk topic!

Mijn engels lerares met haar accent: "“Tassen van tafel, boeken op tafel en telefoons uit het zicht”

óh zo irritant en bij elke les denk ik er aan.

Ian somerhalder in TVD:
NO NO NO NO NO NO NO. Did I mention NO!? die is ook zo geweldig en denk altijd als ik nee zeg daar aan haha :grin:

Oh wat erg dit (‘OH WAT ERRUUUG, OH WAT ÉRRUUUG’ (Toren C)), ik heb zo veel van die dingen, ook echt uit mijn hele vroege jeugd maar ik kan er nu gewoon echt niet op komen :’)