heeft iemand zo’n mooi zinnetje voor iemand die zich een beetje aanstelt enzo? ik heb al wat gezocht maar ik vond er niet echt één x
‘‘Ach joh, stel je niet zo aan.’’
Al die zogenaamde zinnetjes overal voor, zeg gewoon waar het op staat.
Sorry maar ik vind die zinnetjes nogal kansloos.
En ik weet er ook geen voor je.
Je gaat ernaartoe en je zegt dat je vindt dat ze zich aanstelt en of daar soms een reden voor is.
Geen reden om achterbaks zinnetjes in je msn te zetten en te hopen dat ze de hint zal doorhebben.
ik wil het ook helemaal niet achterbaks bedoelen ofzo hoor. meer in positieve zin zeg maar, ja ik ben vaag ik weet het haha.
Haha, als je iets in de positieve zin wilt bedoelen, dan praat je toch gewoon met der? Vraag wat er scheelt enzo.
ja ik weet de situatie al enzo maar ik vind dat ze overdreven gevoelig doet enzo en nu mag ik niet met haar erover praten omdat het gevoelig is ofzo en ik vond het gewoon nergens op slaan.
stell you not so on
Nou dan zeg je: ‘Ik vind dat je overdreven gevoelig doet, dat zou je niet moeten doen.’ Klaar. Die zinnetjes zijn inderdaad raar.
haha
you are making an olifant out of a mug.
^Whaha geniaal !
Al weer een topic over zinnetjes? Waarom zeggen mensen niet gewoon wat ze vinden in plaats van een zinnetje ergens te gaan plaatsen?
Zo kansloos vind ik dit.
Slotje?
ik vind een zinnetje in je naam juist aanstellerig.
waarom je vriendin voorschut zetten
you´re so sad, maybe you should buy a happymeal
Maar serieus, zo´n zinnetje is vrij kansloos.