zinloosgeweld

ik zit hier nogal heel erg mee, ik kna het niet van me afzetten, en ik weet niet wat ik nu moet doen, of hoe ik dit nooit meer kan laten gebeuren…, dus ik dacht miss, kan iemand mij hiermee helpen.

mijn verhaal:
een goede vriendin van mij bleef gisteren logeren, we hebben heel veel lol gehad, en het was gewoon heel erg gezellig, we hadden ook een filmpje gehuurd, maar dat bleek een dagfilm te zijn, toen wij boven op mijn kamer zatten onze nagels te lakken ripe mijjn moeder van beneden dat die film dus terug naar de videotheek moest en dat ik al boete had, omdat hij voor zeven uur terug moest zijn…
Dus wij snel naar de videotheek toe(het was kwart over acht en we wouden terug zijn voor half 9 want dan begon gooische meisjes:P)
nou toen hadden wij zo die dvd terug gebracht en wij liepen over straat terug naar mijn huis toe, toen waren er 3 meisjes aan het fietsen.
hele nutteloos langzaam, * en ja srry dat ik het zeg, maar echt van die VMBO meisjes* , en een meisje begon zo nara mij te roepen:
*vieze slet, wa kijk je me aaan!!!?*
*had je wat ofzo, met je korte broekje aan, zo denk je vast jongens te trekken he’?!, zo krijg je echt geen vriendje ofzo!*
en ik zei zo
*we keken jullie helemaal niet aan*
en toen trok ik mijn vriendin mee, en zei tegen hara dat we door moesten lopen>dus wij liepen hard door
toen zij weer:
*wat had je nou, vuile slet!?, blijf dan staan als je zo stoer bent he’?!, blijf dan staan!!!*
en toen sprong ze van de fiets af en rende naar ons toe
ze begon aan mijn haren te trekken en me van achter te schoppen,
mijn vriendin begon te gillen en haar van me af te trekken

(ik was helemaal verlamd en zei niks en kon ook niet gillen…)
dat meisje begon steeds harder ana mijn haren te trekken, ze trok me aan mijn haren helemaal naar achteren en gaf me steeds hele harde knietjes, ze duwde me ook heel hard tegen ene muur aan en gaf met ene keiharde schop.
mijn vriendin begon echt keihaard te gillen en raakte helemaal overstuur, echt ik kon niks doen, en het was zoo eng, ik heb mijn vriendin nog nooit zo gezien…
dat meisje heeft me wel 10 min geslagen en geschopt, en we konden niks doen., die vriendinnnen van dat meisje zaten mijn vriendin steeds an te roepen en uit te lachen van:

*HOU OP!!!, stop daaarmee, waarom doe je dit, wat heeft ze gedaan!!!*
na 10 min hield ze eindelijk op en gaf ze me ene laatste bitchslap en trap, mijn vriendin en ik zijn toen huilend naar huis gelopen, het was zooo eng, en we hebben jankend op de bank gezeten, ik haalde op de bank een hele pluk haar uit mijn hoofd…

[b]alsjeblieft kan iemand mij helpen hoe ik dit kan kan voorkomen , ik durf nu gewoon niet meer over straat…

XXx[/b]

wow jezus =/
Heb je aangifte gedaan?

neee, nog niet, ik weet niet hoe dat werkt, ik weet niks van die meisjes…

help!

jeetje wat erg.
ik ga er van uit dat je het je moeder hebt verteld, en het lijkt me handig als je ook nog aangifte doet.

Misschien moet je voor je zelfvertrouwen eens een cursus zelfverdediging doen, die zijn overal wel, en geef theel veel zelfvertrouwen! en als je het met je vriendin doet, is het ook nog eens gezellig.
en als iemand zoiets tegen je zegt, gewoon NIET reageren. Nu heb je ze te kennen gegeven dat je ze zag staan en misschien konden ze aan je stem wel horen dat je bang was. Vooruit kijken en doorlopen, maar niks terug zeggen.

Ik dacht dat je als je aangifte wilt doen eerst een afspraak moet maken. Weet je nog hoe oud ze zijn, hoe ze ongeveer eruit zagen?

maar dat geeft niet, je kunt gewoon aangifte doen :expressionless:
voor hetzelfde doen ze dit bij heelveel meisjes…

dankjullie wel alvast :kissing:
het erge is dat ik dit al een keertje eerder heb mee gemaakt, dezelfde meisjes, ze doen dit gewoon heel vaak, gewoon voor de lol…

toen was ik op weg naar huis met een andere vriendin, hun fietsten voor ons, en toen begonnen ze ookal zo te doen, van:
*wat kijk je me aan slet!!!?*
en toen gingen ze naast ons fietsen enzo, maar toen konden wij snel door fietsen gelukkig…

noujhaa, mijn wijk staat er op zich wel om bekend, maar ik heb dat nooit geloofd, maar nu weet ik wel beter…

Ga alsjeblieft snel naar de politie

Mijn god. Serieus waar gaat de wereld heeeeeeeeeeeeeen. Serieus, als ik jou was, zou ik ze opzoeken (adres of iets dergelijks) en dan papa even langs sturen (met een koevoet uiteraard). Of aangifte doen (alhoewel ik denk dat daar minder uit komt) Sorry maar hier kan ik echt pissig om worden.

Sirieus, wat een kutkinderen. Neem voortaan een schaar mee en knip ze kaal als ze het nog eens doen.

Maar ik zou idd heel snel aangifte doen, vooral omdat dit al de 2e x is

vorige week hadden ook al een paar wijfen 2 vriendinnen van mij in elkaar gemept!

maar ik zou naar de politie gaan als ik jou was.

-

OMG, echt ik vind die meisjes zoo triest, wij hadden gewoon een gezellig weekend en dan moeten zij het were verkloten omdat ze niks beters te doen hebben, dat meisje zei ook echt zoo ,
*heb je problemen ofoz???!!!*
nou srry hoor, ZIJ heeft hier problemen, wordt vast thuis geslagen en is jaloers omdat ik zo gezellig met ene vriendin looop.

Jezus, wat een leven hebben die kinderen.
Ik zou zoiezo naar de politie gaan, aangifte doen.
En wat ik zou doen is hun adres enzo opzoeken en me vader langs laten gaan, die ontploft bij zulke dingen, da’s echt niet goed meer =’)
Enja, een cursus voor zelfvertrouwen en zelfverdediging wat iemand anders al zei, is ook goed!
Want zulke dingen kunnen je echt heel lang blijven achtervolgen!

Succes meis! Liefs.x

omg wat een vreemd/heftig verhaal:S
als je nog geen aangifte hebt gedaann zou ik dat maar snel doen.
dat meisje moet wel gek in haar hoofd zijn!

AANGIFTE DOEN!!!
Nee serieus, waarschijnlijk weet de politie al wie het zijn… bij mij op school is zoiets pas ook gebeurd, dat meisje heeft toen aangifte gedaan, en de politie wist gelijk om wie het ging (hadden haar al op een “radar” zitten) ze heeft hele grote werkstraf gekregen en een straatverbod volgens mij ook…
success igg en ga NU naar de politie