Zinkzalf Kruidvat blauwe tube

Hallo iedereen! :wink:

[b]Ik heb op een aantal forums al gelezen dat sommige meiden zinkzalf gebruiken voor hun puistjes. Ze zeggen dat de roodheid wegtrekt en de puistjes krimpen. Ik heb zelf een tube zinkzalf gekocht bij de Kruidvat in een lichtblauwe tube.
Maar ik heb ook gelezen dat de paraffinium liquidum (vaseline) die er in zit het juist erger maakt!
Ik ben benieuwd of iemand zinkzalf van de Kruidvat in de blauwe tube heeft gebruikt en wat hij/zij ervan vond!

Groetjes! :flushed:[/b]

Ja die heb ik ooit gebruikt

Ik gebruik het weleens als ik een pukkeltje heb en dan werkt het prima als ik dat 's avonds voor het slapen op doe. Ik weet niet hoe het werkt als je echt meer pukkels/puisten hebt die dan ook wat groter/ernstiger zijn maar voor kleine pukkeltjes werkt het goed. Trekt inderdaad vooral de roodheid eruit, wat fijn is natuurlijk want dan valt het stukken minder.

Oh, dat is fijn om te horen! Ik heb namelijk eigenlijk maar een paar kleine pukkeltjes, maar soms kunnen ze erg rood worden, wat vervelend kan zijn. Dankjewel, ik zal het vanavond gelijk uitproberen! :slightly_smiling_face: