Zingen

Haay allemaaal,

Ik hou heel erg veel van zingen, en doe het heel graag. Maar ik ben vrij onzeker en denk dat ik niet kan zingen. Ik zing dan wel is in de klas en als ik dan ga zingen zeggen veel jongens ‘Hou maar op’ En als ik dan voor mijn vriendinnen zig vinden ze het ‘wel goed’ Ik weet het dus echt niet meer. Ik wil best hier een filmpje opzetten, en dan mogen jullie me wel beroordelen

oke laat maar horen

Laat maar horen. :slightly_smiling_face:
Ik geef dan wel heel eerlijk mijn mening dus niet kwaad op me worden :stuck_out_tongue:

do you like pancakes, yes i like pancakes.
do you like waffles, yes i like waffles.
ik wil het ook horen :stuck_out_tongue:

Wat maakt het uit als je niet kan zingen? Ik kan het ook niet, en vind het alsnog leuk :p.

ik ben benieuwd!
ik zal eerlijk mijn mening geven!

Okre ik upload even een filmpje

Ik ben benieuwd :3

Post maar.

Hij is aan het uploaden op youtube, dan plaats ik hier de link

Selena Gomez Who Says

http://www.youtube.com/watch?v=GnTMflDmYac

daar gaan we.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry.
Achja. Als je het leuk vind om te zingen, dan moet je dat gewoon doen. Misschien vind je zangles ook wel leuk? Of een jongerenkoor?

Je kent de tekst niet echt…

Ik zou heel veel oefenen op je uitspraak. Maar je bent nog jong dus dat komt denk ik wel goed. Ik vind niet dat je echt zingt maar super vreselijk is het nu ook weer niet. Als je het toch heel leuk vind dan ga je toch gewoon op zangles ? :slightly_smiling_face:

Ik zou oefenen op de uitspraak en je kent de tekst niet zo en ik vind je niet echt zingen. Maar als je het leuk vind kan je toch blijven zingen

Sorry, maar goed is het niet.
But who cares, als jij ervan houdt om te zingen, waarom zou je er dan mee stoppen?