Zingen

Ik en een vriendin moeten op school voor de klas zingen voor een cijfer. Dit vinden we echt super leuk. Het enige probleem is dat we een geschikt liedje moeten vinden. Het moet namelijk aan een paar eisen voldoen:

• Er moet een goede karaoke versie van zijn
  • Het niet de goede hoogte zijn, dus het liefste van een vrouw

We vinden zelf oudere liedjes leuker zoals, the Beatles, Queen, etc. Maar ja, dat zijn mannen dus te laag…

Dus als jullie suggesties willen doen voor ons zouden we dat echt super waarderen!

Bedankt,
Larissa

Kijk eens op Youtube, ik geloof dat er een kanaal is dat regelmatig goede karaoke versies van veel verschillende liedjes plaatst. Welllicht kunnen jullie hier wat tussen vinden.

Hey,
Ik heb vrijdag een optreden voor het eerst en ik vind het echt heeeel erg spannend!!
Maar ik kreeg dus vandaag (woensdag) enorme keelpijn. Mijn stem doet het nog wel maar ik ben bang dat dat vrijdag anders is😣
Weet iemand een ssort wondermiddel dat keelpijn verzacht of in ieder geval lang genoeg de pijn weghaalt zodat ik 1 nummer kan zingen???

Hey,
Ik heb vrijdag een optreden voor het eerst en ik vind het echt heeeel erg spannend!!
Maar ik kreeg dus vandaag (woensdag) enorme keelpijn. Mijn stem doet het nog wel maar ik ben bang dat dat vrijdag anders is😣
Weet iemand een ssort wondermiddel dat keelpijn verzacht of in ieder geval lang genoeg de pijn weghaalt zodat ik 1 nummer kan zingen???

Oh shit sorry een beetje vaak verstuurd😅