zingen.

[i]hej,
iemand zei een keer op school jij kunt echt mooi zingen! En me’n nich zei een keer; je kunt mooi zingen als je jou niet schaamd… ik weet in gods naams niet wat ik er mee moet ik heb wel een liedje gezongen een keer maar je denkt niet echt van wauw!! Ik ben nu 13… & als ik miss op youtube filmpjes zet ben ik bang dat ik wordt uitgelachen door kinderen van me school want dat hebben ze een keer gedaan bij een meisje in de buurt.

help my please.
[/i]

Maak een filmpje waarop je zingt, maar zelf niet zichtbaar bent. Meld je aan op Youtube onder een onbekend emailadres [of maak een nieuwe aan] en een onherkenbare naam [en geen persoonlijke openbare info invullen] en plaats 'm. Zo is het stukken moeilijker om er achter te komen dat jij het bent.

Succes! :grinning:

ik ga dat denk ik wel doen… maar eerst nieuwe liedjes inzingen.

Hartstikke goed :grinning:

Wat je dan ook nog kan doen: als je een cover zingt, zoek dan het origineel op en link je video aan het origineel. Als mensen dan het origineel kijken, kunnen ze doorklikken naar die van jou :slightly_smiling_face:

ik heb net ook al wat ingezongen… maar ik weet nog een klein stukje nog niet :slightly_smiling_face:

als je er 1tje op hebt.
mogen wij het dan ook horen ? (A)

Je moet je eerst afvragen, waarom zou je op youtube willen?
Denk je serieus dat je daar nog kan doorbreken? Op youtube zijn 1000000 mensen die goed kunnen zingen

als ik jou was, zou ik op zangles gaan. Je hebt misschien nu wel een goede kwaliteit stem, maar zo kan je je techniek beter ontwikkelen
En dan zou ik als ik 16 was nog eens verder kijken, je kan misschien audities gaan doen voor musicals dan, of alsnog op youtube proberen.
Of je gaat meedoen met iets als X-factor
Mensen met zangles hebben daar echt wel voordeel!

Wtf, klik 2 topics aan. Zijn allebei van jou. Heb je dr vandaag nog meer aangemaaktÖ?
Maar denk er goed over na. Veel mensen kunnen zingen, hoor. Maar nét niet goed genoeg.

ik ga cursusen volgen thuis, ik doe het voor me plezier gewoon om mensen te vermaken fzo…

jaaa, & ja ik heb er nog meer aangemaakt.

je zou misschien, als je er echt mee door wil, audities kunnen doen voor bijvoorbeeld een musical. Daar ben je nooit te jong voor want er zijn altijd musicals met ook rollen voor jongere mensen.
Maar oefen, ga op zangles e.d.!
succes!

http://www.youtube.com/watch?v=oWbyb1T-rUc dat is hem… een heel klein stukje. Maar een vriendin kon haar email niet openen dus heb ik het maar direct op youtube gezet.

Sorry maar ik vind het niet mooi…

Maakt niet uit :slightly_smiling_face:

Ik ook niet.

ik vind het ook niet mooi.
en dat stukje ernaast -waar je zegt wat je naam is en wat je zing geloof ik- daar zit in een spelling fout in

niet mooi.

ik heb het al verwijderd :slightly_smiling_face: