Zingen xD

Hooii…!
Srry heb ff zin om dit te schrijven :slightly_smiling_face:
Ik mag op koninginnendag zingen voor de koningin!
Ze komt bij ons in Den Bosch, en ik (met mijn koor) zijn uitgekozen om voor haar te mogen zingen xD xD xD
Ook mochten wij al zingen bij de musical Beauty and the Beast zingen, en binnenkort ook bij de musical CATS!
stoer he :stuck_out_tongue: (H)
nJaa ik ga naar school XX

Gaaf!! Met koninginnendag ga ik eigelijk helemaal niks doen. Heb ook nooit wat gedaan op k.dag. Xx Char

vet stoer ! :slightly_smiling_face: succes ! :wink:

vet cool :stuck_out_tongue: succes :grinning:

Wat gaaf :grinning: Ik ben jaloers in musicals zingen is geweldig jullie moeten vast een geweldig koor zijn :grinning:

Leuk man!
Succes!
<3

waahh vet;P successsssss :grin:

Ooohh wat gaaf!! Ik zing zelf ook, bij een amateurmusicalgroepje =) Echt, hoe krijg je het voor elkaar dat je daar mag zingen?? wat stoeer!! Heeel veel plezier en succes :wink: xx

VETT!! succes iig :wink:
zing je ook zonder koor of neit?
xx

wat leuk! Echt vet!
hee lees ik nu dat jullie ook iets met Cats gaan doen… ik zit toevallig bij n soort musical groep en daar gaan we met die groep ook cats doen :stuck_out_tongue: maar das niet echt heel professioneel ofzo, maar wel super leuk om te doen… En ik mag de solo van Mr. Mistoffelees doen (de coupletten) EN een solo in Jellicle Song ofzo… Echt leuk, maar ik durf eigenlijk helemaal niet … :S

Ik heb een x tydens een wedstrijd met school gezongen voor… 300 mensen ofzo? Maar wel vett [en eng!!]
Xx

haha super gaaf!
Maar ik hou het toch bij singstar :stuck_out_tongue:

Superleuk!!
hebben je ook filmpjes op het internet van je koor, ik ben best benieuwd geworden

uppp

dit kun je niet uppen. :S

Inderdaad, slotje, anders wordt dit onnodig ge-upt…