Zingen voor vriend

Hee,

Over 2 weekjes zijn mijn vriend (officieel) een halfjaartje bij elkaar, en het leek mij leuk om hier iets speciaals van te maken. Ik zing zelf, en ik weet hoe benieuwd hij ernaar is. Het lijkt mij wel gaaf om iets met zingen te doen, maar ook iets met een cadeautje erbij. Ik wil er gewoon een hele leuke, lieve, romantische avond van maken. Iemand enige tips welk liedje ik kan zingen? (Liefst niet te hoog, ik heb een lagere, hese stem haha). En iemand verder nog tips? Liefs xx

Ik weet niet of jullie een liedje hebben samen, anders zou je die kunnen zingen. Verder kan ik er niet over oordelen, omdat ik én jouw stem niet ken én niet weet wat hij mooi vindt of iets dergelijks.

Het leukste zou natuurlijk zijn als je zelf een liedje schreef :slightly_smiling_face: Lekker persoonlijk en dat heb je hem ook al een cadeautje gegeven.
Hoeft niet moeilijk te zijn al heb je er misschien geen aanleg (misschien ook wel) voor. Je kunt ook de muziek van een bestaand liedje pakken en daar zelf een korte tekst op verzinnen.

Hier zou ik echt heel ongemakkelijk van worden… Bovendien, je bent pas een halfjaar samen en om dan serieus op die dag speciaal een liedje te zingen voor hem…
Ik denk dat ik dan eerder op een avond een leuk filmpje zou maken waarin ik zing voor hem en hem dat gewoon zomaar opsturen… denk dat dat romantischer is dan live zingen voor hem voor het eerst.

Ik denk als je echt speciaal voor hem een liedje zou gaan zingen dat dat best, ik weet niet, ongemakkelijk is ofzo?
Als je er echt een romantische avond van wilt maken dan zou ik gewoon lekker voor hem gaan koken ofzo, het gezellig maken en dan samen lekker eten en nog een lief klein cadeautje geven. Iets persoonlijks of iets wat je vriend graag wil hebben. Ik zou dan niet speciaal voor hem gaan zingen, dat ie moet gaan zitten en luisteren, maar gewoon tijdens het koken een liedje opzetten en meezingen. Dan is het wat ‘informeler’ en weet hij ook hoe je stem klinkt :wink:

Een filmpje romantischer? :") Voor hem zo zingen is veel persoonlijker dan het een keertje opnemen. En als zij het wil, maakt het toch niet uit of iemand anders ongemakkelijk van het idee wordt?

On topic; hebben jullie toevallig samen een liedje? Dan zou je die kunnen coveren.