Zingen voor een cijfer...

Hey! Ik moet met muziek dit jaar in mijn eentje zingen voor de klas voor een cijfer. Ik moet ook een liedje uitkiezen, maar ik weet niet welke! Ik kan totaal niet zingen en vooral geen hoge noten. Vorig jaar, in de 2de, moesten we met z’n tweeën zingen en nu in de 3e dus alleen. Vorig jaar zong ik ‘No good for you’ van Meghan Trainor, maar ik kan natuurlijk niet dezelfde doen!

Dus wie kan mij helpen? Ik weet wel een leuk liedje, maar die is redelijk hoog voor mij: ‘Fortune Cookie’.

Alvast bedankt x

The piano man haha. Moet het een bepaald genre zijn?
Snow is falling kan ook.

doe Let It Go ofz

Nope geen bepaalde genre! Ik zal de liedjes eens luisteren :slightly_smiling_face:

Hold Up is wel leuk! Ik zal eens kijken of ik die zou kunnen :slightly_smiling_face: Thanks!

FourFiveSeconds - Rihanna :slightly_smiling_face:

Après Moi is niet echt mijn type… xD FourFiveSeconds zou ook nog wel kunnen! Dr is eiegenlijk best veel keus hahah

The Chainsmokers- All We Know
Het is geen hoog liedje, deze kun je meer als in een normale toon zingen. Dus zegmaar hoe je praat

En Lean On is ook niet zo hoog

Ohjaa, Closer zou dan denk ik ook wel kunnen!

Qua lage stem kan je altijd Frank Sinatra zingen, en ik weet dat Dua Lipa ook laag zingt.

Anders Imagine van John Lennon?
Die past mooi bij wat lagere stemmen!

Use Somebody van Kings of Leons (of de versie van Laura Jansen) is ook niet hoog en makkelijk te zingen!

Airplanes - B.o.B ft. Hayley Williams (Als je het rappen teminste over mag slaan)
What do you want from me - Adam Lambert
I want to know you - Zedd ft Selena Gomez
Alone - Alan Walker

Die zijn allemaal best te doen volgensmij

Ik heb wel eens Adele - Make you feel my love gezongen voor school. Was ook best te doen! :slightly_smiling_face: Zeker als je niet een al te hoge stem hebt.

A Thousand years - Christina Perri
Happy - Pharrell
She will be loved - Maroon 5 (is niet zo hoog)
Valerie - Amy Winehouse
Your song - Ellie Goulding
Demons - Imagine dragons
Mirrors - Justin Timberlake
7 years old - Lukas Graham

Het is maar net op welke hoogte je het lied zingt. Maar op zich zijn de bovenstaande liederen niet heel hoog. Hoop dat je er iets aan hebt :slightly_smiling_face:

Ik heb er een paar uitgekozen:

• Happy
  • All We Know
  • 7 Years
  • Closer
  • & Airplanes, maar dan moet ik eerst kijken of dat rappen zou lukken. Het lukt me al wel een beetje, maar het gaat nog wel snel.

Ik zit nog heel erg te twijfelen, maar ik moet het dinsdag zeggen tegen de docent.
Welke vinden jullie het leukst?

Ik ben echt een Chainsmokers fan, dus mijn voorkeur gaat naar All we know of Closer :grinning:
Maar de keus is natuurlijk aan jou :slightly_smiling_face:

Oh en ik ben er een vergeten: Fortune Cookie van Emma Bale

Dear No One van Tori Kelly misschien? Of Believe van Gavin DeGraw? (:

Okee ik moet volgende week zingen, als ik aan de beurt kom, en het liedje die ik ga doen is: Bubbly van Colbie Caillat! Ik wist het gewoon echt niet dus heb ik mijn muziek docent om hulp gevraagd en hij raadde mij deze aan en na de kerstvakantie zou ik in de pauzen oven moeten langs komen om te laten horen. En ik moest gister dus al in de microfoon zingen en dat was eigenlijk wel fijn dat ik weer even weet hoe het voelt enzo. Hij zei ook dat ik niet vals zing, pfoe! Haha
Hij zei ook dat ik wel hoger kan, alleen weet ik niet hoe en hij zei dat ik erg op 1 toon zong en dat ik stukjes ook hoger moest doen. Dat deed ik en hij zei dat het goed was dat ik dat dan gelijk goed uitvoer en dat ik echt zou kunnen leren zingen! Wow hahah en ik heb er wel een goed gevoel over :slightly_smiling_face: Vorig jaar had ik wel een goed cijfer, dus nu moet dat ook wel lukken!