Zingen op youtube

Hee meiden,
Ik vroeg me of jullie ook zingen, en zo ja hebben jullie filmpjes ervan op youtube ofzo iets? Ik zing zelf wel en ik ben benieuwd of jullie ook zingen :stuck_out_tongue: Want serieus niemand in mijn omgeving naast mijn vriendin zingt :frowning_face: en daarom dacht ik misschien hebben jullie wel filmpjes ervan ofzoo, dat lijkt me leuk om te bekijken omdat ik me dooooood verveel hahha, Ik heb trouwens zelf wel een filmpje http://www.youtube.com/wa…ndex=1&feature=plpp_video :slightly_smiling_face: sorry maar het begint om 1.14 en het was op school, open podium, en ik ben links trouwens hahha, maar ik hoop dat jullie ook filmpjes plaatsen :PPPPPP
xxxxxxxxx

leuk gezongen :slightly_smiling_face:

leuk!

wow, je kan echt mooi zingen hoor!!

Leuk!
Ik zing ook wel, maar ik durf het aan niemand te laten horen…
Als ik het opneem klinkt het redelijk, maar als ik aan mijn zusje vraag of ze het vals vindt zegt ze’een beetje’… :frowning_face:
En ik vind zingen zooo leuK!

^ Marit_97xx ik vond het eerst ook eng maar ik was dus stiekem opgegeven door mijn muziekleraar, eerst vond ik het echt verschrikkelijk maar toen ik het eenmaal had gedaaan, was ik zooo blij en het bleek dus ook dat mensen het opgenomen hadden, en daardoor durf ik het nu ook, je moet gewoon een filmpje erop zetten, want ik heb denk ik het zelfde, ik wilde heel erg graag er iets mee doen maar ik durfde het tegen NIEMAND te laten horen maar ik denk dat je het er gewoonmaar op moet zetten en als het alleen maar negatieve reacties zijn er afhalen, want daan weet je waar je aan toe bent! :slightly_smiling_face:

xxxx

Mwa. Ik ben meer van het inspreken en inzingen van voornamelijk animatie films (Disney). Hier is een link: http://www.youtube.com/watch?v=De9kHkik6zE

heeeiii,
wauww mooi gezongen!! muahha, naja, ik zette eerder ook altijd filmpjes op you tube… totdat bekende mensen hem zagen, dus mn vriendin wou dat ik ze er af haalde… :frowning_face:

x

@ PureVision jij kan egt heel moooi zingen, super goed!!

wauw je zingt super moooi!

@purevision. wooow jij hebt echt zo’n disney stem! mooi!

@purevision zing jij voor disney of omdat je het gewoon leuk vind om te zingen? x moooi hooor! zing je ook engels?

heeei wie had gereageerd op youtube zelf? xxxx

Echt super leuk =) Je zingt heel goed.

sorry voor dat andere topic, maar weten jullie miss. nog liedjes die ik kan zingen ? ik kan echt niks vinden en ik zing dus laag :frowning_face:
xxxxxx

Misschien iets van Colbie Caillat? Zij zingt geloof ik vooral liedjes die niet zo hoog gaan. Maar ik ken haar niet heel goed dus weet niet zeker :stuck_out_tongue:

^ ojaa miss is dat nieuwe nummer van haar, favorite song, maar daar zit ook rap in maar ik kan het wel proberen
xxxx

trouwens zingt een van jullie ? xx

juuup :slightly_smiling_face: naja musicalklas dus zingen :slightly_smiling_face: