Zingen: beoordeel de vorige cover!

Hey iedereen!

Er zijn bij de contests vaak zangwedstrijdjes geweest, maar deze lopen om verschillende redenen altijd dood. Daarom leek het mij een goed idee om een ander soort topic te bedenken, eentje die niet dood kan gaan.

Dit topic is ongeveer hetzelfde als het beoordeel de vorige foto- in het fotografie forum. Maar dan is het dus de bedoeling dat je in plaats van een foto een cover plaatst! Degene die boven je komt moet jij een beoordeling geven (en als je dat leuk vindt ook een cijfer) en vervolgens plaats je zelf weer een nieuwe cover. Deze kun je uploaden op youtube, tinypic, soundcloud of vocaroo.com. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de cover zelf gezongen hebt!

Ik heb ook nog het idee dat je bijvoorbeeld in de reactie voor de volgende post-er een thema of specifiek nummer noemt die die dan moet zingen? Zodat er ook wat variatie is qua nummers enzo.

Wie lijkt dit een goed idee?

[b]Edit: Jullie mogen vanaf nu covers plaatsen :grinning:

Denk erom je de vorige cover te beoordelen en zelf een nieuw thema + cover te plaatsen! En geef natuurlijk opbouwende kritiek, alleen zeggen dat het niet goed is daar heeft diegene niks aan.[/b]

Ik vind het leuk!

Leuk, ja!

Oki

Leuk idee! Alleen jammer dat ik niet kan zingen haha.

Aangezien er nog geen thema is, plaats ik wel als eerste een cover:

Click here

^ Wat is het thema dat je de volgende geeft?

Liedje van een band.

Super goede idee Isabelle! :slightly_smiling_face:

Up!

Ik wil zingen maar ik ben niet zo thuis in de bandjes :’)

Ik ben helaas nu nog herstellende van een keelontsteking :frowning_face: zit er even niet in

Jammer, bandjes zijn namelijk niet mijn type’s en passen vind ik ook niet bij mij stem… Geef mij maar gewoon nummers van beyoncé ofzo, iets waar lekker veel power in zit :’)

Nou ja, anders kunnen we ook gewoon zonder thema doen? Is wat makkelijker. :slightly_smiling_face:

^^ Mee eens

Ja, laten we dat maar doen :stuck_out_tongue:

Hieri nogmaals mijn cover hihi

[ur=https://www.youtube.com/watch?v=x3bYMDYz2w8]Here[/url]