zing en beoordeel!

Na een tijdje girlscene al te hebben gevolgd( zonder account tot nu toe) is het me opgevallen dat er vaak zangwedstrijdjes zijn die na een paar weken doodlopen. Veel meiden vergeten op den duur (denk ik) dat ze zich hadden ingeschreven voor een wedstrijd en zo druppelt iedereen (op een paar fanatiekelingen na) het topic uit.

Dus vandaar dat ik dacht. Laten we hier gewoon onze kunstjes tonen. Veel meisjes zijn toch nieuwsgierig naar wat anderen vinden van hun stem en of ze goed kunnen zingen. Test het hier uit zou ik zeggen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te kraken, maar het zou wel leuk zijn om anderen cijfers te geven voor hun zangprestaties.

Per week zet ik de links hier bovenaan, zodat mensen gelijk kunnen klikken op de liedjes en hier hun cijfers voor kunnen geven. Op zondagavond wis ik het weer en start een nieuwe week.
Misschien loopt dit wel net zo dood. Maar ik kan het op zn minst proberen.

Laat wat van je horen!! xxx

Onething:

Danissa:

Leuk idee! Misschien stuur ik morgen wel wat in!

Ah leuk idee! :slightly_smiling_face: Ik zal binnenkort ook even wat opnemen

Deze toevallig pas geleden opgenomen met een vriendin.
Ik ben degene met gitaar :slightly_smiling_face:

Supermooi! C:

Ahh zou leuk zijn als jullie inderdaad wat opnemen
!
En wat onething betreft. megagoed zeg met die tweede stem ook!

jullie kijken wel een beetje boos haha!
Maar verder goed! een 8 zou ik dr voor geven denk ik.

haha onething een 8 ;p ik heb hem ook met een vriendin gecovered maar dat is wel STUK minder gelukt vandaar, ik doe wel link http://www.youtube.com/watch?v=dG-OK0_bGVM

deze heb ik net opgenomen
edit:

Clarity

de echo maakt hem wel raar…

Ikneem morgen denk wel wat op

Haha we kijken niet boos maar serieus hahahah :bowing_man:

Danissa: haha grappig dat jullie hem ook gecoverd hebben! Klinkt ook leuk hoor!
knap dat je die hoge noot van If i were a boy haalt. Ik geef jou ook een 8! :slightly_smiling_face:

Kom op mensen die van zingen houden! Neem een liedje op! We zijn benieuwd!

Dit topic bestaat eigenlijk al: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/deel-je-zangkunsten-259946.0.html