Zin

Over een maand heb ik een jaar met mijn vriendje, alleen dat is natuurlijk het probleem niet.

We zijn ongeveer al 9 maanden seksueel actief, in 't begin vond ik 't super.
Alleen nu heb ik de laatste tijd helemaal geen zin.
Hij moet mij echt dwingen, en als we dan eenmaal bezig zijn geniet ik toch wel!

Iemand hetzelfde probleem, of kan me hier mee helpen? (Tips)

Wel eens hetzelfde gevoel ja… Dat ik geen zin heb, maar er uiteindelijk toch wel van geniet. Ik weet zelf ook niet echt waarom… Sorry. Geen tips.

Dat gebeurt in elke relatie :slightly_smiling_face:
Hier doe je niets aan

Ben je toevallig aan de pil? Want dat schijnt en moordend voor je libido te zijn. En mss doe je het teveel? Als je bijna elke dag seks hebt dan is het na een tijdje niet zo spannend meer.

Dit is overigens heel normaal hoor, bijna alle vrouwen heb dit.

Veel vrouwen hebben pas zin als ze bezig zijn. Als ik jou was zou ik me er soms gewoon overheen zetten en het toch doen. (Tenzij je het als je eenmaal bezig bent ook niet meer leuk vindt natuurlijk.)

Ik weet niet of dit goed is hoor, maar dit zou ik doen.

Wow ik herken het best wel! Als dat van die pil waar is verklaard het een hoop.

ik heb dat ook wel eens, maar als je het echt niet wil moet je het gewoon niet doen, of je kan weer iets nieuws proberen, dan wordt het miss weer spannend!

Hmm, ik had in het begin echt extreem veel zin in mijn ogen (4x op een dag was zeg maar normaal)… Na anderhalf jaar is het wel verminderd, moet ik zeggen. Hij is meestal ook degene die het voortouw neemt, maar ik blijf het wel heel fijn vinden…