Zin om verliefd te zijn?

Hebben jullie dit ook, of ben ik nou zo raar?
Ik heb namelijk de laatste tijd heel erg zin om verliefd te zijn om bezig te zijn met een jongen.
Het punt is alleen dat ik op dit moment niet uitga, en buiten ‘hangen’ mag ik niet, dus ik ontmoet geen nieuwe mensen, en op school zitten verders geen jongens die intresse hebben voor mij, of ik voor hun.
Sommige zullen mij misschien nu voor gek uitmaken, maar nadat ik en mijn vriend uit elkaar zijn gegaan mis ik gewoon de aandacht van een jongen. Iemand met wie ik lekker samen kan knuffelen, afspreken en zoenen.
Er is wel een jongen van internet die met mij af wil spreken, maar ik durf dat niet zo goed eigenlijk…
Hebben jullie dit ook, of hebben jullie dit ook gehad?

Ja, ik heb het. Tot op het punt dat het nu een eindeloze put zonder einde lijkt.
Bah, vreselijk.

Dat niet doen trouwens…

Ik wil trouwens ook gewoon graag een vriendje weer, het is zo gaaf gewoon om zo iemand te hebben voor jezelf zeg maar…

ja inderdaad…
ik mis het echt, zo’n arm om mijn schouder :"(
hmpf…

zin om verliefd te zijn?

ik ben verliefd, op jesse mccartney haaha :slightly_smiling_face:

Op dit moment ben ik eerlijk gezegd dolblij dat ik niet constant met iemand in mijn hoofd zit :’)

Verliefd worden is super spannend en leuk, maar verliefd zijn…

OT: je vindt wel iemand, ga het niet overhaasten. Of ga wat meer uit?

haha, ik weeet wat je bedoeld meid !
heb ik namelijk ook … gewoon het gevoeeel dat iemand je echt helemaaal geweldig vind en zo’n knuffel ofzoo

ja totdat ik verliefd word en de concentratie van een eekhoorn heb.

Heee I reaally like you :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: Jessee!! :astonished:
(srry, heeel offtopic)

haha, ja dat is dan meestal zo.
maar het punt is dat ik dus niet verliefd ben op iemand (okee, er is wel iemand die ik leuk vind…) maar ik heb gewoon weer zin om een vriendje te hebben met wie ik leuke dingen kan doen enzoo

Ik herken het wel een beetje ja, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij met life as it is zegmaar

Even een opmerking, volgens mij staat er een typfout in je signature; rean, rain?
Als het de bedoeling is dat er rean staat mag je me slaan.

Haha, hier ben ik het mee eens. Maar ik snap wel wat je bedoelt!

Kan het niet zijn dat je verliefd bent op het gevoel van ‘verliefd zijn’?

Ik ken het wel, hoor.
De aandacht, de geborgenheid, de genegenheid…

Maar hoe verschrikkelijk cliche dit ook mag klinken…
Als je niet op zoek gaat, dan komt dat vanzelf aangewaaid! (:

Maar als ik niet verliefd ben voel ik me af en toe weer zo leeg. Argh Het is ook nooit goed hè :'D.

Ja dat heb ik meer aangezien ik nooit stappen onderneem voor mijn crush :'D

Ik ben al verliefd
En heb een vriend

Dit heb ik op dit moment ook, en t is niet zo fijn…

Ja, dat gevoel heb ik ook heel erg.
Gewoon behoefte aan meer warmte van de mensen om mij heen, mss niet eens perse van iemand waar ik verliefd op ben.

Ik heb het ook heel erg, behoefte aan een leuk vriendje. (: