zin om te zoenen.

haha nou ik en een vriendin hadden het er laatst dus over,
dat we eigelijk altijd wel zin hadden om te zoenen, maar het kan niet altijd.
en dat is stom, en niet dat ik nou met die vriendin ga zoenen, want dat is ook stom 8D.
en, wie heeft hier ook last van ? :’) want het is stom.

Ik heb 'n vriendje. geen last van.

niet echt…

Nee ik heb daar geen last van.

Ik ken het probleem (a)

ken het probleem wel, mijn vriendje is vaak weg:( maar je kan er niks aan doen. althans. ik niet.

Ik ken het probleem omdat ik nu al bijna 3 weken zonder mn vriendje zit. Dan word ik toch aardig ‘zoenzuchtig’ ja. Maar gelukkig is dat allemaal weer opgelost als ik a.s. woensdag thuiskom.

nee nooit echt last van, altijd wel iemand waarmee ik zou kúnnen zoenen^^

[sarcasm mode=on]Ah joh, je kan nog altijd wekelijks uitgaan en daar met eerste de beste zoenen. Dat is tegenwoordig iets heel normaals en het is zeker een uitkomst voor je probleem.[/sarcasm mode=off]

Ehm oke, je wacht lekker af tot je een vriendje hebt?

maar daar is het probleem nu niet mee verholpen.
Als ze een vriendje had, was het probleem er niet eens geweest he :stuck_out_tongue:

oh nu je het zegt, ik heb eigenlijk best zin om te zoenen. maar ik wacht lekker af tot ik er een geschikt persoon voor vind (:

Ja, ik ken het wel ja x]

haha ja klopt (’:
en ik heb dan wel zin om te zoenen, maar dat betekend nog niet dat ik tijdens het uitgaan ff met elke jongen zoen die ik tegenkom. ;]

Hmm… ja ik ken het wel ja
Maar dat hou ik meestal voor mezelf (:

Naja ik heb dan geen vriendje, maar ik heb ook geen zin om te zoenen.
Ik wil gewoon het ‘complete’ gevoel.
Als je iemand knuffelt of zoent het gevoel wat je dan van binnen hebt, dat mis ik.
x]

Ik heb niet dat ik altijd zin heb om te zoenen, maar als ik met een leuke jongen ben wel ja haha. Laten we zeggen dat ik het niet continu voel, maar dat wel leuk is om te doen.

Ja, dat heb ik heel erg, het liefst pak ik iedereen die ik tegen kom op de bek:D

ik heb het ook ('a)

haha ik ken het

Ik heb een vriendje dus ik heb hier geen last van.