Zilvervisjes, hoe kom ik hier vanaf?

-

Iell, die beesten zijn echt te eng! Ik weet niet hoe je ze weg kan krijgen, maar ik heb wel medelijden met je :angel:

holy shit, ik schrok me helemaal dood toen ik die 1e foto zag.
maar ik zou echt niet weten wat je er aan kon doen.

Hahaha lekker groot ook die foto’s! Bij mij thuis is er een keer voor gespoten en sindsdien is het een stuk minder, maar eigenlijk moet je als je laat spuiten en je in een rijtjeshuis woont de hele rij laten doen want ze kunnen ook door muren heen.

Hebben ze hier geen ‘lokkers’ voor? En anders jullie huis/kamer is laten ontsmetten?! Ziet er niet lekker uit…

ik zie die foto’s en krijg meteen over al jeuk, maar ik heb geen idee hoe je ervan af komt.

-

ventileren (raam open doen), en je kan ook veel tips op internet vinden om ze te vangen =) (er was ook zo’n truc met een halve aardappel in een plastic zakje doen -volgens mij werkt dit alleen voor het papiervisje- tegen de muur, ze klimmen dan namelijk op de muur en laten zich vallen in het plastic zakje en dan kunnen ze er niet uitkomen)

echt kutbeesten zijn het,

heb/had er ook last van, bij mij is ook alles dicht gekit en ik ventileer me kamer veel, en veel dood maken, nu is het bij mij denk ik over. Maar ik las dat jij dit allemaal wel had gedaan.

In de welkoop kan je volgens mij er gif voor kopen. =)

ah gadverdamme, bedankt voor de smakelijke fotos

ieh soms heb ik die ook.
maar je moet een kat in huis nemen want onze kat eet ze op :’)
en voor de rest weet ik niet… ik vind die beesten echt verschrikkelijk.

ja ik verschrok me ook van die foto, uh klinkt misschien stom maar wat zijn dat uberhaupt voor beesten? ik heb er nog nooit van gehoord.

AAH
sinds ik verhuisd ben heb ik die ook vaak op mn kamer, ik woon er toch inmiddels al 5 jaar ofzo, maar ze zijn nogsteeds niet helemaaal weg.
Af en toe duiken ze nog op, en dan vraag ik mn vader om even met gif tussen alle kiertjes en stukjes te spuiten, dan komen ze vaak even tevoorschijn een paar dagen later, en verder heb je er dan geen last meer van… totdat je ze een klein maandje later weer ziet lopen:|

ik heb er een keer eentje in een glas gevonden echt erg, maar dat komt omdat de glas niet goed was afgedroogd en ik heb gehoord dat ze van vocht houden?
Wij hebben bij de etos zo’n spray gekocht en nu zijn ze weg.

aaaah bah, ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen… Misschien iets van een ongedierte verdelger?

jemig ik schrok me rot!
hoe komen ze in vredesnaam in je huis? O.O

ohnee papiervisjes zei mn moeder net.
En er zijn ook veel pissebedden op mn kamer… het is zo schoon als maar kan, maar toch… ik snap het ook niet

Dat komt doordat je echt het hele huis moet spuiten en als je in een rijtje woont ook alle huizen in het rijtje… anders blijven ze steeds terug komen

Hoe groot zijn die beesten?

Jup dat kan wel eens kloppen ja, we hebben een 2onder 1 kap woning trouwens, maar volgensmij hebben de buren er ook last van, dus het schiet niets op!

Niet zo heel groot, maximaal 1 centimeter…