Zilvershampoo

Het helpt voor ieder soort blond of grijd of wit haar. Ik gebruik het zelf ook. je moet het een keer per week gebruiken & dan gaat het goed. Als je haar dan nog steeds wat gelig is kun je het vaker doen, als je wil. Paars of blauw word je haar nooit, in het ergste geval komt er een beetje assige goed over je haar, en ook dat komt wel weer goed. Ik gebruik zelf die van van Schwarzkopf & daarover ben ik heel tevreden.

Alleen als je wit haar hebt, kan je haar soms de gloed krijgen van de kleur shampoo waar je mee wast…
Ikzelf was mijn haar ook met guhl zilvershampoo, als je veel gele of oranje gloed hebt laat je het wat langer intrekken, of was je het 2x

En rode gloed gaat vaak langzaam weg als je het vaak wast met anti-roos shampoo

ik las dus laatst in een ander topic dat een meisje echt grijze slierten door haar haar had gekregen xD

wat gebeurt er als je je donkerbruine haren mee wast?
worden ze lichter ofwat? :anguished:?

Edit: Ik heb head&shoulders gebruikt en zag dat de rode gloed al na elke keren wassen als zo goed als verdwenen was! Aanrader!

Ik heb die van de kruitvat en dr krijg ik echt geen paars haar van hoor

Ben van nature lichtblond, hij werkt wel. En nee je krijgt geen paars haar. XD

Mijn haar is nu zo goed als wit, en heb nog nooit een paarse gloed gehad. :’)

werkt zilver shampoo ook om een rode gloed uit je haar te krijgen?

Ja ik was mijn haar met zilvershampoo, en het is stralend wit nu :slightly_smiling_face: heerlijk spul.
Ik heb die ene van schwarzkopff met die 2 oude mensen erop haha

weet jij of die zilvershampoo ook helpt voor een rode gloed?

Ik heb laatst mijn zwart gekleurde haar ontkleurd tot de oranje onderlaag.
Ik ben toen zilvershampoo gaan gebruiken om de oranje gloed weg te krijgen en dat hielp gewoon.
Heb er daarna licht bruin over gedaan en er komt niks van een oranje gloed door, dus het zal wel goed zijn werk hebben gedaan.

Het helpt wel degelijk tegen geblondeert haar!!!
Ik heb mijn haar ook vaker geblondeert en dat werd ook geel, na gebruik van de zilver shampo was het weg;)
Dus misschien heeft je oom toch ongelijk,

welke gebruikte je?

Ik had deze ook, ik heb het idee dat die van swatskopf ( hoe je dat ook schrijft ) beter werkt, daar staan mensen met grijs haar op de voorkant, en in de shampoo echt shokkend PAARS !

Ik heb wit haar, en ik gebruik het ook wel eens,
maar als je het te lang laat zitten, komt er wel een paarse gloed overheen,.
dat had ik een keer, en in de zon was het dus gewoon licht paars xD maar dat trekt wel weer weg.

Ik had het constant gebruikt toen ik mijn haar heel licht blond had. Als ik ging douchen, altijd met die shampoo en soms de conditioner - die je 15 min laat zitten zodat het nog heftiger werkt.
Maar nooit paarse lokken gehad. Ik gebruik (nu nog, ook met bruin haar om het oranje eruit te halen) Schwarzkopf.

Upje! Ik heb laatst mn haar laten verven bij de kapper van echt wit naar donkerblond/lichtbruin. De voorkant was echt zo’n rode gloed geworden. Nu 2 weken later na mn haar vaak gewassen t ehebben en veel in de zon te hebben gelopen is de achterkant van mn haar alweer zowat lichtblond alleen de voorkant is nu ipv rood een oranje gloed geworden. Kan ik hiervoor zilvershampoo gebruiken? En moet ik het dan alleenb in de voorkant doen?