Zilvershampoo

Wie gebruikt dit??
Ik heb vanmiddag die van Guhl gekocht, maar ik ben bang dat als ik het gebruik ik een paarse gloed over mijn haar krijg. Ik heb geen geblondeerd haar maar van nature donkerblond haar. En weet iemand of je het in moet laten trekken?

WAT KOEL!
krijg je daar zilver haar van? dan wil ik dat ook :pensive:

haha nee… Maar het is voor geblondeerd of grijs/wit haar en het zorgt dat je gele gloed weggaat :slightly_smiling_face:

ik gebruik t soms wel is :stuck_out_tongue: ik heb die van kruidvat eigen merk , maar het is idd voor het weghalen van die gele gloed , maar je kan het gwn gebruiken hoor je krijgt geen paars haar ofzo … xD gaat er gwn weer uit :slightly_smiling_face:

x

Ik ben zelf zwaar brunette :sunglasses: maar ik had gelezen dat als je hem maar 1x in de week gebruikt je geen paars/blauwe gloed krijgt.

het is voor wit en grijs haar. wat door omstandigheden gelig is geworden. en als je haar door verven per ongeluk geel wordt gaat dat NIET weg! en je haar wordt niet paar of blauw als je het er goed uitspoelt. dat zei mijn oom en hij is kapper :slightly_smiling_face:

Waarom zegt mijn moeder dan dat ik mijn veel te geel geworden geblondeerde haar met zilvershampoo moet wassen? En ja, ze is kapster!

hoe kom je in hemelsnaam aan paars :|?
zilvershampoo zorgt ervoor dat het gele in je haar wegtrek,

mijn oom is ook kapper, en hij zegt dat t daar niet tegen werkt, en mijn moeder heeft het eens geprobeerd toen haar haar geel werd van t blonderen… t bleef geel…helaas…

en ik snap ook niet hoe je aan paars komt :stuck_out_tongue:

er gebeurd niks als je dat normaal gebruikt zonder geblondeerd haar :slightly_smiling_face:

kimmiejjjjjj, ik heb dat spul ook, als je t elke dag wast drmee komt dr n soort paarsblauwe gloed erover heen, heeft te maken met contrakleuren oid. geel staat tegenover paars…
maargoet, gewoon goed uitspoelen en als je dik haar hebt kun je t gewoon 3 dagen achter elkaar gebruiken is nix aan de hand:P

Van zilvershampoo kun je idd een paarse gloed van over je haren krijgen en is bedoelt voor GEBLONDEERT!!! haar, bijv als er een geelsige schijn over zit kun je het hiermee weg krijgen!!!

dan ben je net zo’n disco bal :laughing:

werkt het ook als je van nature blond haar hebt, dat door de zon een beetje gelig wordt?

Ik had nog een flesje zilvershampoo staan van Schwarzkopf.
En dat haalde het geel uit mijn geverfde blonde haar er echt wel uit hoor.

En staat op dit flesje dat je voor lichtblond haar: Wassen, het schuim 5 tot 10 min laten inwerken, goed uitspoelen.

ja inderdaad
het blijft geel OF het moet al bijna wit zijn geblondeeerd dan word het wel witter. en hoe ze aan paars komt.

te veel wassen met zilvershampoo laat een paarse gloed achter

LOL :astonished:

nee ik gebruik dat niet… had er trouwens ook nog nooit van gehoord haha

Kan je zilvershampo ook gebruiken voor net bruin geverft haar met een rode gloed? Ik wil die rode gloed weg hebben!

Edit: Ik heb head&shoulders gebruikt en zag dat de rode gloed al na elke keren wassen als zo goed als verdwenen was! Aanrader!

Wat kan ik daar dan voor gebruiken?