Zilvershampoo

Hoi

Ik heb alles afgezocht of ik wat kon vinden maar ik vond niks. Mocht zoiets toch al bestaan sorry ervoor dat ik dan een nieuw topic aanmaak…

Maargoed ik heb nieuwe zilvershampoo nodig alleen welke is nou fijn en werkt goed? Ik heb die van kruidvat eigen merk al geprobeerd, alleen die vind ik niet lekker soppen en ik zie zelf ook geen verschil na een paar keer gebruiken. Dus voordat ik dure zilvershampoo ga aanschaffen die het misschien ook niet zijn werk doet, welke is het fijnst?

Alvast dankuu

schwarzkopf zilvershampoo?

Hoor ik ook altijd goede dingen over ja.

Dan ga ik die toch maar is proberen

Ik gebruik deze en werkt prima

zelf vind ik die van guhl wel prettig :slightly_smiling_face:

Guhl idd :slightly_smiling_face:

Mijn moeder gebruikt die van guhl, vind het zelf ook een fijn merk, maar heb de zilvershampoo nog niet gebruikt.

Wat is/doet zilvershampoo? Ik heb er nog nooit van gehoord haha.

Zilvershampoo maakt je haarkleur koeler van kleur. Word vaak gebruikt na het verven en als de kleur net iets te warm/te geel is uitgevallen.

Over dat soppen: als je je haar eerst wast met een andere shampoo die wel goed “sopt” (zoals Andrelon) en vervolgens je haar wast met die zilvershampoo dan sopt hij wel. Dat doe ik zelf ook namelijk met die van de Kruidvat.

Ah oké, zodat blond haar dus meer een zilveren gloed zou krijgen.

Ik vind die van Guhl helemaal niet goed, heel weinig resultaat/effect. Die van schwarzkopf werkt voor mij ook goed. :slightly_smiling_face: