Zilvershampoo

Ik heb mijn haar semipermanent bruin geverfd maar het is helemaal rood geworden toen opnieuw eroverheen geverfd met casting creme gloss het is nu al 8 weken bruin rood het moet er allang uit zijn heeft iemand tips om het sneller eruit te krijgen
zelf zat ik te denken aan zilvershampoo heeft iemand ervaring?

Zilver shampoo is tegen gele gloed op blond of wit/grijs haar dus ik denk dat dat niks gaat doen voor een rode gloed op bruin haar.

Het gaat om complementaire kleuren.
Zilvershampoo is paars en onttrekt dus geel uit je haar omdat paars complementair is aan geel in de kleurencircel. Als je het zo gaat bekijken is groen complementair aan rood en zou een groene spoeling bv rood kunnen onttrekken. Ik raad je dit uiteraard ABSOLUUT niet aan, want als je straks met groen(ig) haar zit ben je verder van huis. xD

Je zou er een askleur overheen kunnen gooien, deze kan het rood wat minder maken. Je hebt wel kans dat je haar dan donkerder wordt. Je kan ook SOS color remover gebruiken, deze haalt de verf uit je haar. Color remover heeft moeite met het verwijderen van bepaalde kleuren uit het haar waaronder rood, dus kans dat je haar oranje-achtig wordt. Daar kan je weer gewoon overheen verven (bv met een askleur).

Ja zat ik ookal aan te denken maar dan moet ik mijn haar weer verven