Zilvershampoo gebruiken op niet-geverfd haar

Ik lees eigenlijk alleen maar dingen over zilvershampoo wanneer iemand haar haar heeft geverfd, zo ook in youtube video’s. Nu vroeg ik me af of het ook gewoon zijn werk doet in niet-geverfd haar? Ik heb donkerblond haar en een lelijke gouden gloed wat ik graag weg zou willen hebben haha

Nouja het is in principe voor grijs haar met een gele gloed, dat is ook niet geverfd. Dus ik denk dat je het zeker wel kunt proberen.

Ik gebruik zilvershampoo om mijn geblondeerde haar witter te krijgen en mijn uitgroei wordt naar mijn idee ook minder geel. Ik heb van mezelf lichtblond haar, maar geen rode gloed (eerder asblond). Ik durf dus niet te zeggen wat het op jouw haar doet. Wel kan ik de zilvershampoos van Fudge en Pro Voke enorm aanraden! Heb ook die van Guhl geprobeerd maar die was simpelweg niet gepigmenteerd genoeg om goed resultaat te krijgen. Die van de Kruidvat eigen merk werkt ook aardig (en is wel een stuk goedkoper) maar niet zo goed als die andere twee.

Ik gebruik ook af en toe zilvershampoo. Mijn haar is van nature licht tot middenblond. Ik moet zeggen dat shampoo niet echt veel effect heeft op mijn haar.
Vorige week heb ik er zilververf op gezet van crazy color, gekocht op ebay voor nog geen 5 euro en dat werkte wel beter bij mij. Miss een tip?

Huh, wordt je haar daar gewoon minder oranje van dan?

Vraagje: waar kan ik fudge in Nederland kopen?

Thanks girls!

Ze hadden het bij de Kinki kappers, weet niet of ze het daar nu nog verkopen.
Barberstore.eu verkoopt ook Fudge :slightly_smiling_face:

Kan je gewoon gebruiken, ook op blond haar! Maakt 't sterker van kleur en lichter! Zelf ook in verleden gebruikt