Zilverkleurig gestreept+Pofmouwtjes Blouse (ZARA)

-gone-

Ik vind het een erg leuk blousje, zwart/grijs topje met kanten randje of gewoon zo’n topje van H&M (zwart/grijs) en dan op een grijze/zwarte skinny? gewone jeans kan ook denk ik

Idd, een topje/hemdje eronder met een skinny en/of misschien een taille riem

Wat ik vaak doe met bloesjes is een leuk gillet(schrijf je dat zo?) erover dragen, beetje kakker maar wel leuk;)

Ben ik het mee eens! Als je het netjes wil dragen met een topje met een kanten randje en een hoge taille jeans, en met een gewoon topje en een zwarte skinny voor wat meer casual.

In een hoge taille rok met een licht grijs topje eronder met een kantje of een V halsje en dan hoge hakken en een mooie tas.

Wat ook kan is op een skinny of gewone jeans met een zwart topje eronder en dan een zwarte sjaal als een soort poncho zo omslaan… Snap je? Met mooie laarzen of enkellaarsjes;)

Een bruine uitwaaierende rok lijkt me wel leuk eronder.

Een trui met V-hals, van H&M of C&a etc. Of een giletje erboven.
Wat ik doe met laag uitgesneden shirts: Koop een bolero, alleen met mouwen. Trek die aan voordat je het shirtje/blousje aantrekt, dan zie je het niet in die hals.

Een hogetailleskinny met pumps of ballerina’s.

Ik heb bijna dezelfde, nooit aangehad. Past naar mijn idee ook nergens bij en staat verrevan leuk van dat ‘geweldige’ paskamermoment.

wit hempje eronder, tankleurige rok en mooie pumps

'k snap wat je bedoelt:) Had dat ook. 'k Zal de tips van de anderen toch es proberen! Bedankt hé iedereen!

Een knalroze topje met een marineblauw rokje, zo’n engels schooluniform rokje

Hogetaillebroek met een zwart hempje eronder en pumps

Leuk bloesje!
Ja inderdaad met top eronder in een leuk kleurtje kan ook rood bijvoorbeeld, en jeans en allstars.
Of wat anders, Zo’n H&M rokje voor 7.95 weetjewel zo’n strak elastiek rokje, en legging en leuke platte laarsjes. :wink:
Naja heel leuk bloesje!