Zilveren uggs

Ik heb met mn zilveren uggs al een beetje een outfit gemaakt,
maar wat voor shirt hierbij? xo

http://i48.tinypic.com/11cfexk.png

Dat is veel zilver…
Maar als je die outfit wilt hebben zou ik een wit shirtje erbij doen.

uhmm een wit wijd blouse iets en dan niet de zakelijke versie maar eentje met driekwart mouwen (ow moeilijk uit te leggen ditxd!) ow en zoals dearprudence al zegt een wit shirtje erbij zal dr wel bij staan, maar miss is die zilveren tas wat to much?(gewoon mening hoor, als jij het leuk vind moet je het doen zelf zou ik dan een zwarte nemen met studs ofso)

Combineer ze maar gewoon niet.

Ik vind het echt niks, maar ik zou er inderdaad gewoon wit boven doen. Anders wordt het wel heel veel.

Met strik bedoel je? die ze bij de only hebben ?

oke wit dus :slightly_smiling_face: x

die uggs zij geweldig!

-

:grinning:

Die zilveren tas erbij is wel een beetje too much erbij denk ik maar jij moet 't dragen natuurlijk.
Ik zou het verder gewoon zwart/wit houden.

… maar het is geen winter?

Iets te veel zilver naar mijn mening. haha. Hou het gewoon simpel je kleding… En hou je ugg’s als een accent.

ik zou gewoon een donkerblauwe skinny doen, met een wit blousje en een zwarte tas fzo (’: anders is het too much zilver!

Ik zou het basic houden als ik zilveren uggs zou hebben! Gewoon een donkere skinny bijvoorbeeld met een basic shirtje. Zilveren uggs zijn anders zo snel ordinair…

Ik zou gewoon lichte skinny jeans dragen, wit blousje/hemdje. Een een zwarte tas of witte tas.

Veel te veel zilver, niet doen. Ik zou gewoon die uggs met een zwarte skinny en een witte top dragen (misschien een klein beetje zilver accenten in die top)

Maar eerlijk gezegd vind ik die uggs echt heel lelijk