zilveren huwelijk ouders

heey allemaal, sorry als hier al een topic over is, kon m zelf niet echt vinden dus als die dr is mag je het laten weten! (vond het zelf niet echt thuishoren in het verjaardagstopic) :grinning:

maarr, mijn ouders zijn over 2 weken 25 jaar getrouwd, jawel een zilveren huwelijk. alleen heb ik geen idee wat we ze zouden kunnen geven. ik wil samen met mn zusje en mn broer iets geven, alleen is hun budget niet echt hoog, ik denk dat we met zn 3en rond de 60/90 euro kunnen uitgeven. zelf leek het me leuk om iets met zilver te geven, maar wat is dan leuk voor een man en een vrouw? een feest houden ze niet van en we gaan al een weekendje weg met zn 5e. graag hoor ik het als jullie nog leuke ideeën hebben!

Misschien kunnen jullie iets voor ze maken?

Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, hadden mijn zussen ik een boek gemaakt en alle gasten hadden er een herinnering aan mijn ouders in geschreven (of foto’s, tekeningen enz). :slightly_smiling_face:

Wij hebben voor onze ouders onze eerste schoentjes laten verzilveren (bij kruitvat kan dat). Vervolgens hebben wij een spiegel laten graveren met onze geboortedata erop, met onze schoentjes eronder, en hun trouwdatum met de datum dat ze 25 jaar getrouwd waren… Ik weet niet of dit binnen 2 weken te doen is… :stuck_out_tongue: Succes!

Wij hebben een foto van ons gezin op canvas af laten drukken.

bedankt voor de ideeën! we zijn nog hard aan het denken wat we nou precies willen :slightly_smiling_face:

Oww je kan ook een kalender met fotos maken… of iets anders leuks met fotos.