zilveren glitter jeans

Het is geen miskoop! Maar hoe zouden jullie 'm combineren? Ik heb hem gisteren aan gehad met een zwarte oversized dunne trui en een zilverkleurige lange ketting en zilveren brede armbanden en zwarte bikerboots met zilverkleurige studs.

Oh en vinden jullie niet dat mijn benen er ‘dikkig’ in lijken, niet dat ik zo’n ‘hoi ik ben niet dik maar ik zeur toch over dat ik dik ben’-meisje ben, maar vroeg het me even af.

Ik zou het heel basic combineren denk ik, omdat de broek echt een eyecatcher is! Dus gewoon zoals je zegt, een zwarte basic trui oid. Mooie broek btw!

Oh en over je benen, ze zijn niet dik. Het ligt meer aan de manier waarop de foto is gemaakt.

Een vriendin van mij heeft ook zo’n broek, ze combineert hem meestal met een gebreide trui met brede horizontale zwarte en witte strepen.
Ik weet niet of je dat leuk vind.
Anders een wollen/gebreide trui in een andere kleur, bijvoorbeeld donkerblauw?

Of met een leuke bloes

spijker bloes is ook leuk:

http://www.styletoday.nl/img/article/content/Topshop-spijkerblouses2.png

Heel tof!
En ik vind je benen er niet dikkig in lijken haha.

zwarte gympies, een witte singlet en een mooie see through blouse?

Zwart, wit misschien grijs,

en je benen lijken er niet dik in hoor !

Oeh die broek had ik ook! Of nouja, eentje die er op leek. Ik hou niet van saai, dus ik droeg deze in plaats van een grijze jeans zeg maar. Dus als je gewoon bedenkt van “Wat zou ik bij een grijze jeans aantrekken?”, dan combineer je dat gewoon met je glitter broek! Op die manier kun je je outfit soort van ‘upgraden’ :stuck_out_tongue:. Ik droeg hem ook vaak met felle kleurtjes, of een zwarte trui en dan groene pumps erbij ofzo :grinning: Succes! En oh, mijn benen zijn dikker en ik heb ook schijt. Dus niks om je druk over te maken :wink:

Je hebt juist kei mooie benen daarin!
En met een spijkerblousje of een oversized trui, of een doorschijnend zwart blousje:)