Zilvere ring?

Ik heb laatst een ECHTE zilveren ring gekocht(hij was namelijk best duur, daardoor weet ik dat hij echt is!) maar ik krijg er blauwe/groene vingers van? wat kan dat zijn?! en wat kan ik er tegen doen?.. Want het raarste is, mijn vriend heeft dezelfde ring en die heeft nergens last van?

Ik dacht dat ie dan juist nep was. Maar ik heb er geen verstand van.

Heeft jouw vriend dezelfde ring? Wat raar.

Ik denk dat er maar een dun laagje zilver overheen zat. En omdat jij hem misschien vaker draagt dan je vriend is dat laagje eraf gesleten. Dus nu worden je vingers groen/blauw.

Maar ik heb werkelijk verder geen idee hoe ik je moet helpen.

Succes (:

ik heb hem net pas, en hij ook?!, het zijn vriendschapsringen uit een dure juwelier? dus vind het ook een beetje vreemd. en we hebben hem allebei al 2 dagen om maar ik heb er last van en hij niet??

Als hij uit een dure juwelier komt zou ik terug gaan en het uitleggen. Misschien kunnen zij je helpen.

Ik heb dat 925 ook.

dat betekent of dat ie nep is, of dat je niet tegen zilver kunt.
mijn moeder heeft dat ook altijd bij zilveren ringen en kettingen en zij kan ook niet tegen zilver :astonished:

ik heb het nog nooit gehad, dus dat is er ook zo vreemd staan. en de code voor echtheid staat erin!!

Ik heb dat ook gehad met een echte zilveren ring, dat betekent NIET dat ie nep is(als je dat zeker weet), maar dat je huid er niet zo goed tegen kan.

mm vreemd, want heb t nooit gehad? en heb 2 jaar een andere zilvere ring om gehad

Dan is ie nep.
Of je kan er niet tegen maar dat is erg onwaarschijnlijk.
Want normaal kan je niet tegen nep, heb ik ook.

er staat 925 in en mijn vriend heeft nergens last van:) en hij was duur, dus echt wel echt.

Wie zegt dat als een ring duur is, hij persé echt is?

Sorry, ik lees net dat dat teken erin stond.
Maar alsnog: Als dingen duur zijn (geldt voor alles) wil het niet zeggen dat het echt is.
Maar ik denk dat je er dan gewoon niet tegen kan.