zilvere ketting zonder hanger?

Wie weet waar je een zilvere keeting zonder hanger of iets kan kopen ? (: Ik heb namelijk een heel leuk hangertje maar ik heb geen kettingkoord ding eraan :stuck_out_tongue:

De markt

lucardi of in elke juwelier kan je die ook los kopen en in verschillende maten en vormen. Moet je wel binnen om vragen :stuck_out_tongue:
xx

Ik heb zoiets bij de Bijenkorf vandaan van een merk dat Thomas Sabo heet, maar ik neem aan dat de andere merken het ook wel hebben.

Gewoon bij de juwelier, maakt niet uit welke. Als ze kettingen verkopen of hangers, hebben ze ook kettinkjes zonder hangers in het algemeen. En anders…is het best vreemd, haha.

Als je niet persé een echt zilveren ketting hoeft te hebben, kan je ook een goedkope ketting bij de claires kopen in de opruiming en dat hangertje er dan af halen.

Ja, gewoon bij juwelier.
Daar heb je ook nog wel verschillende prijsklassen etc.

Ik heb nog 2 van die kettinkjes zonder hanger liggen die ik niet meer gebruik. Ze zijn alleen geloof ik niet van echt zilver. Had ze ooit te koop gezet (hier en op marktplaats) maar niet verkocht. Note me maar als je interesse hebt!

Juwelier ;p
Ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven, maar omega kettingen vind ik zelf heel mooi. Die gaan niet slap hangen, gewoon een mooie ronding erin. Mijne was 35 euro.

bouwmarkt :'D