Zijscheiding

Ik heb in mijn haar een zijscheiding en laagjes. En ik zou eigenlijk wel eens een middenscheiding willen proberen, want daar kun je meer mee qua vlechten enzo. Alleen als ik een middenscheiding maak ziet het er heel lelijk uit. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het er een beetje normaal uitziet?

Zo heb ik mijn scheiding zitten ongeveer;

http://www.haarstylen.com/wp-content/uploads/2009/02/zijscheiding.jpg

Oke. Bedankt voor de info. En nu?
Edit: er staat dus geen vraag of wat dan ook in je beginpost dus ik heb vrijwel geen idee wat je met dit topic wil of zo.

^^ dat kun je ook gewoon normaal zeggen maargoed.

Gewoon als je haar nog nat is een middenscheiding maken.

Je kan het misschien met een speldje plukjes naar achteren doen of je maakt een visgraatvlecht.

waarom ziet het er lelijk uit dan?

Ik kan ook geen middenscheiding omdat ik daar een kruin heb zitten. Een kant staat bij dan altijd helemaal omhoog haha. :slightly_smiling_face: Ik heb ook altijd een zijscheiding, vind ik zelf ook het leukst staan.

Ik heb het gedaan met stijlspul op het begin, en op een gegeven momend als je het elke dag doet blijft het ook gewoon mooi zitten.

Bij sommige mensen staat dat ook gewoon niet.

^^ Dat denk ik dus ook bij mij haha

-dubbel

je kan proberen voor het douchen al een middenscheding te maken, en daarna als je klaar bent weer even netjes maken en dan laten opdrogen: dan springt het in ieder geval niet meer :stuck_out_tongue: en dan kan je kijke of het leuk staat op niet. XX

Ik snap niet waarom vlechten niet met een zijscheiding zouden kunnen… Maar goed, probeer de scheiding te maken als je net uit de douche komt. Dan droogt het zo op en wil minder erg terug naar je normale zijscheiding.

Ik vlecht m’n haar en ik heb een zijscheiding xd ik zie het probleem niet.

Ja in een middenscheiding doen wanneer je haar nog nat is, als je het doet wanneer je haar al droog is krijg je het zo bol