zijn zusje .

ik weet nu echt even niet wat ik moet doen . :astonished:
het is best een lang verhaal , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .
Met mijn vriendin ging ik samen met een ander meisje afspreken . Ik leerde haar steeds beter kennen . We spraken wel eens vaker af . Doordat ik dus wel eens bij dat meisje thuis kwam leerde ik ook haar broer kennen. Daar had ik mee gezoent en nu hebben we soort van iets. Na een tijdje had ik een grapje bij zijn zusje uitgehalt . Maar het was zoals het er al staat een grapje. Ze maakte er een heel probleem van . en ze zegt dat ze het me vergeven heeft maar ze zegt niks tegen mij. Niet dat ik dit erg vind want ik weet nu dat ze geen echte vriendin van me was. ze heef took gewoon doorgelult over mij en haar broer . want dat was een geheim. Maar zijn zusje is heel erg close met haar moeder. en die moeder vind dat haar zoon ( myn boyfriend ) niet meer met me mag omgaan. We spreken dan ook stiekem af . Maar nu gaat dit zusje steeds moeilijk doen en haar broer verklikken aan haar moeder dat we weer met elkaar omgaan. Ze probeert dus gewoon te stoken tussen ons. Ze heeft me veel geflikt en ik heb nu echt een drang om haar uit te gaan schelden. Maar dat kan niet , want dan maak ik het veel erger voor mn boyfriend en mezelf . Dan mag hij me al helemaal niet zien als ik ruzie maak met zn zusje. Ze heeft dus alle macht in handen >.<
Ik ben nu echt een beetje hopeloos , ik zit zelfs aan te denken een einde aan de relatie te maken als het toch zo moeilijk gaat .
Wat zouden jullie doen ?

x meisje dat niet weet wat ze moet doen

nou mijn vriendin haalde laatst een ‘grapje’ met me uit
en dat vond ik echt de grootste naaistreek ooit

dus hangt er van af wat voor grapje

Ligt er aan wat voor ‘‘grapje’’

ehm ik had een programma voor op msn . En daarmee kan ik dingen typen onder iemand anders naam . Bijv : ik ben dom . en dan staat dat onder haar naam . Nu deed ik voor de grap allemaal dingen typen van ik ben een hacker enzo . maar ze kon er blijkbaar niet echt om lachen >.<

las het al.

Niet echt grappig, maarja daar doet ze wel erg raar over (ik heb dat script zelf ook xD maar gebruik het daar niet echt voor)

Ik zou eens met dat zusje en haar moeder om de tafel gaan zitten en erover praten.

Mehh, ik vind em niet zo grappig… maar ik zou misschien eens goed gaan praten met zn zus en moeder?

ja ze vond een filmpje niet leuk die ik en een vriendin wel leuk vonden dus toen ging ik onder haar naam typen die is wel leuk enzo . Alleen toen ging ik iets te lang door . Ondertussen heb ik wel mn excuses aangeboden maarja. Misschien is dat wel een goed idee om met haar moeder en zusje te praten ook al heb ik dar niet zo’n zin in omdat ik ondertussen een haat aan dat zusje heb gekregen.

Nou, haat is ook een groot woord, maar ik denk dat je idd misschien ook wel met je vriend erbij met de dames om de tafel moet gaan zitten.

dat had een jongen ook een keer bij mij geflikt. ik dacht serieus dat ik gehack was door m, echt een kutgrap :S maar je weet nu zelf ook wel dat het niet grappig was, dus daar zal ik het niet over hebben =P
Ehm, je kan het beste denk ik nog een keer gaan praten ja, maar dan zou ik wel eerst aan je vriend vragen of die dat ook een goed idee vindt, want hij kent ze beter =P
Succes ermee!

Hmm je hebt van die mensen die van alles een gigantisch probleem maken …
De hele situatie is nu niet leuk, dus probeer het toch goed te maken, *denkt aan wat ik zou doen …*

Neem een bloemetje of chocola of wat dan ook, en bel aan (als je weet dat dat zusje en de moeder thuis zijn) En vertel dat je nu nog is persoonlijk echt excuses wilt aanbieden (gwn wat slijmen) en dat je het niet leuk vind hoe het nu allemaal gaat en dat je er toch wel mee zit, omdat je je vriend echt heel leuk vind enz. Dan zal vooral de moeder bijdraaien en beter over je denken, dat zusje wrschijnlijk niet echt maar het gaat er vooral om wat de moeder vind :wink:

Succes!!

Inderdaad niet bepaald grappig nee… en als het je vriendin omdat moment was. Zou je dan niet eerst moeten vragen of ze het kan accepteren? & als ze dat niet kon er goed met haar over praten… want je hebt haar in feiten omgeruild voor haar broer. Dat is nou niet bepaald het fijnste gevoel. En ik denk dat ze daarom zo ‘flauw’ doet.