Als jullie iets hebben met een jongen, gaan jullie dan ook met zijn vrienden om? Of is het gewoon 1 keer ontmoeten en dan blijven het zíjn vrienden en houden jullie het een beetje gescheiden?
Ik zie zijn vrienden wel eens als ik bij hem ben , of als ik mee uit ga met hem en
zijn vrienden maar meestal vraag ik dan zelf een vriendin mee omdat ik er anders
zelf niet zo heel veel aan vind.
Maar ik vind dat het erbij hoort , mijn vriendinnen zijn voor mij heel belangrijk
en vind dus ook dat ze goed moet kunnen omgaan met mijn vriendje.
ik heb een vereafstands relatie dus we gegaan niet echt met elkaars vrienden om …
ik heb die van hem zelf nog nooit ontmoet ook al zijn wel al 2 jaar samen xD
als hij bij mij is gaan we wel eens wat met mijn vrienden doen ( cafe zitten, of in de stad lopen , zwemmen of net als deze zomer op stadsplein WK kijken )
maar bij on sis het dus gescheiden
Dat ligt er maar net aan of je goed met zijn vrienden kan opschieten, toch? In mijn geval is dat wel zo en ik ga dus ook vaak gewoon met zijn vrienden mee iets doen , eigenlijk zijn zijn vrienden dan ook gewoon mijn vrienden.
Ik kan het wel vinden met zijn vrienden, met ze uitgaan is altijd wel gezellig maar ik denk niet dat het ooit ook mijn vrienden zullen worden… Ik blijf altijd wel een beetje “de vriendin van”. Maar ik vind het wel belangrijk dat ik het met zijn vrienden kan vinden en hij met de mijne.
Ik ga weleens mee met mn vriend naar zijn vrienden en daar kan ik het wel goed mee vinden.
Maar het zijn niet opeens ‘mijn vrienden’.
Hetzelfde hier
ik hoor er helemaal bij, zijn vrienden zijn mijn vrienden. zie hun ook weleens als hij er niet bij is. hun nemen ook altijd hun vriendinnen mee en we zijn een hecht groepje.
hij woont niet in hetzelfde stad maar zijn beste vrienden ken ik wel.
Een vriend woont zelfs in hetzelfde dorp in Turkije, en eentje die vraagt mij vaak om raad als hij ruzie heeft met zijn (bijna) vriendin. En wie kan er nou beter raad geven dan ik aangezien ik zijn lover’s beste vriendin ben.
Dus een happy family, hahah.
M’n ex had zelf niet echt vrienden zoals ik, want ik heb een vriendengroep. Hij zit daar nu bij en hebben als ex-en dus dezelfde vrienden en zitten bij elkaar in de groep.
Mijn vriendje van nu, heeft zelf 2 vriendengroepen waar hij in weekend bij is en dan gaa ik gewoon mee. In het begin wel rot omdat je niemand kent, maar nu is het heel leuk Hebben we samen gewoon 3 vriendengroepen… haha xd
Mrr laat je eigen vrienden iig niet allemaal vallen voor hem en zijn vrienden,
Ik ga met 2 van zijn vrienden heel goed om. De anderen heb ik geen hekel aan maar kan ik me soms wel aan ergeren.
Zijn vrienden zijn niet echt mijn vrienden maar het is altijd wel gezellig
Bij al m’n voorgaande vriendjes was ik bevriend of kon ik toch goed opschieten met zijn vrienden. Ligt denk ik ook aan hoe je bent, ik kan wel om veel van die “lompe jongenshumor” lachen, en voel me ook wel thuis soms als one of the guys, als je een beetje snapt wat ik bedoel haha. Niet dat ik ook altijd aan het bier zit, boeren en scheten laat ofzo, dat nou ook weer niet :’)
Precies hetzelfde als mij, al zit ik wel aan het bier
hij heeft zijn ik de mijne
Ik kan zijn vrienden niet uitstaan. (ofja daar waar hij eerst mee omging)
Hij heeft nu ‘nieuwe’ vrienden en die ken ik niet echt.
We gaan ook met elkaars vrienden om!
Ik ken de vrienden van mijn vriend niet. We zijn al bijna 10 maanden samen.
Zo gaat dat gewoon, maar ik ga daar binnenkort wel verandering in proberen te brengen.
Dit is mede ook zo omdat hij niet de persoon is die ik ken als hij bij z’n vrienden is. Dan wordt 'ie namelijk veel drukker, luider en asocialer. Vind ik persoonlijk niet zo leuk.
Ik ken zijn vrienden wel, maar dat zijn niet echt mijn type’s. Ik zie ze wel eens, en dan groet ik ze ook wel, maar verder niet. Zijn beste vriend is een ander verhaal, daar ga ik ook wel mee om, die gaat wel eens mee naar de bios o.i.d. En hij gaat ook wel met mijn vrienden om, als we een feestje hebben ofzo gaat hij ook altijd mee.
Een paar van zijn vrienden ga ik ook wel mee om, maar een aantal zijn echt niet mijn type dus dan is het niet meer dan ‘hoi’ zeggen.