Ik snap iets niet helemaal…
Ik heb een aantal dates gehad met een jongen, maar het klikte niet echt. Het is een beetje vaag gegaan, maar uiteindelijk hebben we gewoon gezegd van: Nou ja dit word niets, klaar. Daarna heb ik niets meer van me laten horen, en hij ook niet. Maar ondanks dat ik wist dat er geen relatie in zat, ik mocht/mag hem wel en heb zoiets van: ik zou best nog vriendschappelijk met hem om willen gaan, want zijn vriendengroep vind ik ook kei aardig.
Maar wat het is: Als ik hem tegen kom, doet hij echt alsof ik lucht ben. Ik begrijp het niet zo goed… we hebben geen ruzie, dan kun je toch gewoon gezellig doen? Als ik hem gedag zeg zegt hij het ook wel terug, maar hij ontloopt me toch een beetje. Een paar van zijn vrienden doen wel gewoon aardig en vorige keer dat ik ze met uitgaan tegenkwam vroegen die ook gewoon of we bij hun kwamen staan om wat te drinken enzo, maar hij liep toen heel snel weg. Hij gedraagt zich een beetje van: “Ik ken jou niet” en dat vind ik nou ook weer niet nodig.
Ik begrijp gewoon echt niet waarom? Er is verder niets negatiefs tussen ons gebeurd… Ik heb nu heel erg het idee dat ik niet met zijn vrienden om “mag” gaan omdat ik me dan een beetje een indringer voel ofzo. Het zijn zijn vrienden, ik ken ze nog niet eens goed. Maar ik vind het gewoon heel jammer omdat ik graag met hun om zou willen gaan, maar ik wil niet dat hij denkt dat ik hem wel leuk vind/stalk ofzo. Baaaah.
Is het normaal dat een jongen zo reageert, heeft het gewoon tijd nodig of is het een arrogante zak?