Beste lezers,
Ik heb een dilemma. Ik ben twee jaar geleden stage gaan lopen bij een klein sportbedrijfje. Hier ben ik ook blijven werken voor 1 x per week. Ik kan goed opschieten met mijn collega’s. Nu is er één leeftijdsgenoot (hij is 4 jaar ouder). Ik kijk best wel tegen hem op en ik mag hem heel erg. We kunnen echt heel gek met elkaar doen. Wanneer hij in de buurt is komt echt het beste van mij naar boven, daar zorgt hij wel voor.
Ik ben wel even verliefd op hem (geweest?). Ik weet dat we niet officieel samen kunnen zijn omdat we te veel verschillen en hij veeeeeel meer levenservaring heeft. Dit heb ik ook geaccepteerd.
Een poos geleden hebben we dus (in het geheim) gezoend. Dit was echt helemaal top. De dagen erna waren helemaal niet akward en we gedroegen ons gewoon als altijd. Het komt nu wel vaker voor dat we bijvoorbeeld eerst gewoon aan het stoeien zijn (hij geeft kickboksen en judo etc. vandaar) en dat we zoenend op de dodjo-vloer belanden. Voor vele, vele minuten…
Nu is het probleem dat hij een vriendin heeft, voor al 4 jaar!
Ik hoef echt zijn vriendin niet te zijn, maar ik zit er nogal mee. HIJ begint elke keer met zoenen. Ik zou er niet aan denken om hem zomaar te zoenen omdat hij een vriendin heeft. Ik heb vaker geprobeerd om erover te beginnen of om gewoon weg te draaien en niet terug te zoenen. Maar ik vind hem gewoon leuk en heb echt een zwak voor hem.
Ik weet dat het niet goed is, ik heb nog nooit zoiets geflikt en ik vind het ook lullig voor zijn vriendin :bored:, maar ik vraag toch een beetje jullie mening… (ik zie hem alleen als we aan het werk zijn).
Liefs, een radeloze meid