Zijn ouders

Mijn ex en ik willen het weer opnieuw proberen, maar voordat we dat kunnen moeten we eerst een keer goed praten. Alleen proberen zijn ouders dit tegen te gaan.
Vrijdag hadden we afgesproken, moeten zijn ouders ineens van alles met hem regelen, dingen waar ze die dag er voor ook makkelijk over hadden kunnen praten, dus toen hebben we het verplaatst naar zaterdagavond, moest hij van zijn ouders plotseling aan z’n pws werken, terwijl hij daar mee voor op schema loopt. Nou weer verplaatst, nu zondag avond. Gaan z’n ouders uitgebreid koken en pas heel laat eten. Dus weer verplaatst, naar vandaag dus, moet hij opeens weer aan z’n pws werken terwijl hij nog steeds voorloopt op schema.
Hij verteld z’n ouders niet dat hij met mij heeft afgesproken maar wel dat hij savonds weg gaat natuurlijk, zijn ouders zijn alleen de domste niet dus die bedenken zich ook wel dat hij met mij heeft afgsproken, als hij zegt dat hij met n vriend heeft af gesproken geloven ze hem niet…

En nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen… We willen het zo graag maar elke keer komen zijn ouders er weer tussen…

Als ik jou was, zou ik gewoon eens binnenvallen. Ze kunnen jullie niet tegenhouden, toch? Uiteindelijk gaan jullie wel praten. Maar give them a break, het was uit tussen jullie, jouw ex was misschien wat gekwetst en heeft wrs zijn hart uitgestort bij zijn ouders en nu zijn ze ongerust dat dat weer gebeurt. Als je echt merkt dat ze het doen omwille van jou, praat dan met hen.

Toen het nog aan was heb ik dat al eens gedaan, toen heeft zijn moeder tegen mij staan schreeuwen over dat ik slecht voor hem ben en weg moet…
Ik denk niet dat hij echt veel heeft verteld erover aan zijn ouders, hij kan het niet zo goed met ze vinden

hmm wat raar zeg, dus hij kan nooit eens even weg? misschien kunnen jullie afspreken als hij uit school is ofzo, zodat hij niet eerst langs huis moet en kunnen zijn ouders hem ook niet tegen houden met een smoesje?

Zijn ouders weten zijn rooster, we hebben het nu (alweer) verplaatst naar morgenmiddag. Dus wel zullen zien.

Nu hebben mijn ex en ik ook nog eens mot -.-

Heel lastig dit! Maar zo te lezen doet hij zelf er ook niet heel veel moeite voor…
Maar wat BettiePage inderdaad zegt zou een oplossing kunnen zijn!

Succes!

^Klopt, eerder dacht hij nouja dan morgen maar, en zo dacht ik ook. Vonden het natuurlijk allebei jammer maar n keertje kan gebeuren. Vanavond heeft hij er wel n heel drama van gemaakt thuis dat hij écht weg moest

Eindelijk gaat het door, ik ga zo naar hem toe :slightly_smiling_face:

succes dan! laat ons weten hoe het ging? :’)

Zn ouders waren chaggrijnig dus we zijn naar buiten gegaan, toen heb ik hem verteld dat ik hier mee zit en hij gaat met zijn ouders erover praten. En als dat nog niet werkt dan zou ik het zelf ook eens proberen.
Het is nog niet terug aan, maar dat komt wel weer. We gaan het langzaam opbouwen weer, alsof het allemaal nieuw is ;p

goed idee, alleen kunnen die ouders niet beslissen of jullie met elkaar verder gaan of niet. als jullie met zijn tweeën verder willen, dan moeten ze dat uiteindelijk maar gewoon accepteren.

Weet je ook waarom zijn ouders niet willen dat hij bij jou is dan…?

Mmm, raar. Maar die ouders kunnen dit toch niet lang volhouden ,om hem èlke dag buiten de deur te houden, Geduld is wat nu het belangrijkste is

Succes (:

succes ermee (; maar als je weer wat met hem wil moet je wel iets vaker kunnen afspreken lijkt me… en dat gaat met die ouders zo niet werken.

Wat ik denk, is dat zijn ouders mij niet mogen omdat ze denken dat ik hem “inpik” en van zijn schoolwerk af houd. Toen ik zijn vader leerde kennen zei zijn vader gelijk tegen hem dat hij wel aan school moest gaan werken. Toen ik een week later zijn moeder heb leren kennen heeft hij toen ik weg was nog heel veel gezeur gehad over dat hij niet te veel met mij moet doen en vooral veel aan school. Zijn ouders zijn heel erg prestatie gericht, en ik heb vorig jaar(4havo) een beetje verkloot waardoor ik nu op het mbo zit, opzich niks mis mee maar zijn ouders denken volgens mij dat ik ook zo’n invloed op hem heb. Slaat eigenlijk nergens op want voor dat hij mij kende deed hij juist minder aan school, ik heb altijd tegen hem gezegd dat hij moet gaan leren als de toetsweek eraan komt…

:S Zijn ouders zijn egt te bezorgd, of ze zijn gwn gek. Jij bent tog heeeel aardig (hahaha)