Mijn ex en ik willen het weer opnieuw proberen, maar voordat we dat kunnen moeten we eerst een keer goed praten. Alleen proberen zijn ouders dit tegen te gaan.
Vrijdag hadden we afgesproken, moeten zijn ouders ineens van alles met hem regelen, dingen waar ze die dag er voor ook makkelijk over hadden kunnen praten, dus toen hebben we het verplaatst naar zaterdagavond, moest hij van zijn ouders plotseling aan z’n pws werken, terwijl hij daar mee voor op schema loopt. Nou weer verplaatst, nu zondag avond. Gaan z’n ouders uitgebreid koken en pas heel laat eten. Dus weer verplaatst, naar vandaag dus, moet hij opeens weer aan z’n pws werken terwijl hij nog steeds voorloopt op schema.
Hij verteld z’n ouders niet dat hij met mij heeft afgesproken maar wel dat hij savonds weg gaat natuurlijk, zijn ouders zijn alleen de domste niet dus die bedenken zich ook wel dat hij met mij heeft afgsproken, als hij zegt dat hij met n vriend heeft af gesproken geloven ze hem niet…
En nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen… We willen het zo graag maar elke keer komen zijn ouders er weer tussen…