Zijn ouders

Haii .
Mijn vriendje en ik hebben nu ongeveer 2 maand
Maar zijn ouders zijn heel streng hij mag bijna nooit weg s’avonds zelfs in het weekend niet! en dan mag ik ook niet bij hem komen moet zn mobiel voor het slapen gaan inleveren als hij een keer bij me is moet hij heel vroeg thuis zijn en als we een keer samen van school naar huis fietsen smst zn moeder de hele tijd dat hij thuis moet komen.
ik word er gewoon gek van ik zie hem heel weinig en als we elkaar zien is het maar heel eventjes. maar wat kan ik hier aan doen?

Groetjes

Ik denk dat je dan een keer met hem moet praten. En dan moet hij het met zijn ouders bespreken.

ik zou denk ik naar zijn ouders toe stappen en vragen waarom hij zo vroeg thuis moet zijn enz. en dat je ziels veel van hem houd en dat je hem graag wat vaker wilt zien en dat jullie dan geen foute dingen zullen doen!:open_mouth:
Zoiets?

x

Ik zou het onbeschoft vinden als iemand anders zich met de manier van opvoeden gaat bemoeien.

Inderdaad wat hierboven staat; laat hem met zijn ouders praten (tenminste, als hij er zelf ook last van heeft…)

nee dat kan je beter niet doen, het zou best kunnen dat ze dat niet appreciëren.

Maar als je het toch netjes en beleefd vraagt is er toch niets mis mee?
je kunt er ook bij vermelden dat het niet stom bedoeld is en niet met de opvoeding wilt bemoeien maar dat je het gewoon heel erg jammer vind dat je hem zo weinig ziet!

naja, succes in ieder geval

vind je dat niet een beetje te ver gaan?
laat hem idd met zijn ouders praten