Zijn ouders weten niet van onze relatie.

Ik heb nu bijna 2 maanden een relatie met een jongen, maar hij heeft het nog niet verteld aan zijn ouders. Wat ik redelijk irritant vind want elke keer als hij iets met mij wil afspreken liegt hij daarover tegen zijn ouders en kan hij niet lang afspreken. want anders hebben ze iets door -.- Wat vinden jullie hiervan? of stel ik me aan? Zijn ouders hebben trouwens al lang iets door maar dat we een relatie hebben weten zij niet. Hij komt om 8 uur hierheen en ik denk dat ik er over ga beginnen…

Ik ben iemand die gewoon veel dingen niet vertelt, ze komen der wel achter, maar verzwijgen dat slaat nergens op.

als ik jou was zal ik er idd over beginne. vraag hem waarom hij het nog niet heeft verteld. en als hij met een antwoord komt als: “ik weet niet” blijf er dan over door vragen. je hebt het recht om te weten waarom hij het niet verteld! en hij moet het echt gaan vertellen want dit “geheim” kan langer niet zo.
als hij het echt niet aan zijn ouders wilt vertellen dan zal ik er toch maar eens over na denken of deze jongen wel echt zo blij en trots is op jou dat jij zijn vriendinnetje bent

Je stelt je niet aan (:
Het is gewoon ronduit irritant dat hij niet kan afspreken of maar heel kort.
En het lijkt mij dat je ook zo’n gevoel krijgt han ‘houdt hij me verborgen?’.
Maar dat zou ook mijn … spastische iets kunnen zijn ;$

Zeg tegen hem dat het je dwars zit?

ik zei het alleen tegen mii moeder en de rest kwam later wel wachter. Ik ontmoeten zijn ouders thuis… toen ik weer naar huis ging (we kwamen van zijn kamer boven) en toen was het ook niet van … Mam en Pap dit is mii vriendin.

Vaak komen ze er wel achter… maar om nou het te verzwijgen en dat al twee maanden lang :S… Ik verzweeg het alleen toen ik nog niks met hem had… :blush:

Ik zal het wel bespreken met hem… want lijkt me vervelend zo geheim erover moeten doen.

Hm ik vraag me af waarom hij niks tegen zijn ouders zegt over jullie relatie dan?
Is daar een speciale reden voor?

Succes voor zometeen. Zeg gewoon idd dat het je dwars zit en vraag waarom hij het niet zegt.

Laat je weten hoe het gegaan is?

ik vind 2 maanden superkort, ik vind het heel normaal dat een jongen zn ouders dan nog niks verteld.

maar ik ben blijkbaar de enige die dat normaal vindt…

Maar in dit geval is het meer ontkennen tegenover zn ouders geloof ik…

Ik heb het er met hen over gehad en ik vroeg waarom hij het ze ouders nog net verteld had. Hij zei dat hij verwacht dat zijn ouders mij een afleiding vinden van zijn schoolwerk (hij staat er niet super goed voor) en dat hij dan veel minder bij mij kan zijn dan als hij zeg maar liegt! Hij heeft wel gezegd dat hij het wel ooit gaat vertellen maar dat dit niet het juiste moment is! En ik accepteer dat en wacht rustig af :slightly_smiling_face:!

nou good 4 you dan.
Ik vond t bij een jongen waarme ik tijdje terug ging, zwaar vervelend. Ik mocht alleen maar komen alssie alleen thuis was. Bijna nooit dus! En ik kon daar echt niet tegen. Als ik me alleen voelde wilde ik hem zien, maar kon niet vaak. Of als ik juist vrolijk was.
Het moest altijd op afspraak en nooit langer dan 2 uurtjes, omdat dan zn moeder elk moment thuis kon komen. Het heeft voor mij dus ook echt niet gewerkt.

Mijn vader weet ook niet over mijn relatie met mijn vriend, maar dat is omdat mijn vader anders boos wordt en ik dat niet wil hebben. Heeft hij misschien ook die reden of vinden die ouders het niet erg?

bedoel je dat tegen mij?
Ja het had te maken met zn geloof. Maar ik vond het echt niet leuk :frowning_face:
In het begin maakt t niks uit, dan spreek je wel in de stad af enzo. Maar ik heb in die paar maanden ook minder leuke dingen meegemaakt. Een vriend van me heeft bijv zelfmoord gepleegd, en ik wilde hem na de crematie heel graag zien. Maar dat kon niet doorgaan omdat we allebei niet alleen waren. En op zo;n moment wil je niet op straat afspreken. En zo waren er meer van die momenten. Als je iemand nodig hebt en hij kan er niet volledig voor je zijn, dan is dat echt kwellend

Er zal wss wel een reden voor zijn. Of hij vindt het gewoon ongemakkelijk óf z’n ouders zijn helemaal niet open voor een relatie bij hem, en zullen hem het verbieden als hij er voor uit komt… of niet? Lijkt me de enige echte logische verklaring voor dat gedrag.