Zijn ouders nog niet ontmoet

Hi ik heb een relatie nu ongeveer 3 à 4 maanden. We hebben het erg leuk met elkaar en de klik is er. Hij heeft mijn ouders al ontmoet, maar ik zijn ouders nog niet hij vermijd het ook merk ik. Met afspreken wilt hij het liever bij mij thuis ipv bij hem. Ik weet nu niet wat wijsheid is.

Ik denk dat het goed is om hier met hem over te praten. Heb je het bv gehad over hoe hij het vond om jou ouders te ontmoeten? (Was hij zenuwachtig en heeft hij dat wel vaker gedaan)
En dat je daarna ook kan zeggen dat je het idee hebt dat hij expres naar jou gaat en jij niet naar hem mag komen en waarom dat dan zo is. Wie weet zijn er dingen gaande of schaamt hij zich ergens voor of is het nog te snel voor hem.

Communicatie is altijd heel belangrijk en het is goed om eerst te zeggen dat je ideeen hebt ipv gelijk conclusies trekken. Wanneer hij er open voor staat om erover te praten, dan kunnen jullie elkaar beter begrijpen daarna wss

Heb je zijn ouders intussen al ontmoet? Anders zou ik gewoon vragen waarom jij zijn ouders nog niet ontmoet hebt