Zijn ouders geloven niet in ons.

Ik en mijn crush zijn helemaal verliefd op elkaar, maar nu had hij het laatst verteld aan zijn moeder en heeft hij ruzie gehad. Ze wilde niet dat hij verkering met me zou krijgen want het zou toch niets worden omdat we 3jaar schelen. Dan zou het uitgaan en dat zou zijn cijfers gaan beinvloeden… ;s

Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, maar wil het dit weekend doen.
Maar als mijn ouders het ook niets vinden, is hij ervan overtuigd dat het toch niets kan worden. Gelukkig denk ik niet dat mijn ouders het erg zullen vinden ofso, maar vind het wel eng. ;o

Ik wil hem niet kwijt. :frowning_face:

Als hij echt om je geeft hoop ik voor jou dat hij niet naar zijn ouders luistert. Is hij 3 jaar ouder of jonger? Je moet het je ouders gewoon vertellen, wie weet reageren ze wel heel anders.

Hij is 3jaar ouder& nee het boeit hem niet echt wat zijn ouders vinden. Maarja, voor mij ook een beetje moeilijk als hij ruzie heeft met zijn ouders om mij weetjewel. ;p

er staat op je profiel dat je 13 jaar bent.
Waar ben je mee bezigg, een jongen van 16 denkt heel anders dan een meisje van 13.

Als mij zusje zoiets aan me zou vertellen zal ik die jongen dood trappen haha

haha, hij wil pas seks op ze 18e ofzo hoor. :wink:
Maar begrijp je reactie wel hoor, er zijn veel verschillende reacties op ons…

Dude, doe normaal. 3 jaar verschil is echt niet heel veel. Ik vind een meisje van 13 & een jongen van 16 goed bij elkaar passen! Wanneer jullie er vertrouwen in hebben moet het vast goedkomen. Succes met wanneer je het je ouders gaat vertellen!

Pffff

Zolang jullie samen gelukkig zijn zie ik geen probleem! :grinning:

hahadankje!

Dit soort reactie’s vind ik zo onvolwassen en onnodig. Ja, jou zusje van 13 speelt misschien nog met haar barbie’s en heeft K3 nog opstaan, maar ik was op mijn 13 echt al veel ‘volwassener’ dan veel van mijn leeftijdsgenoten. Jongens gedragen zich sowieso jonger dan meisjes en meisjes groeien vaak eerder op/gedragen zich eerder volwassen. Zo vindt ik dit leeftijdsverschil ook zeker niet schocking.

Ik hoop dat jouw ouders er wel hoop in hebben en zijn ouders hun gedachtes wat bij kunnen stellen als ze zien dat het wel goed gaat.

Inderdaad, jongens lopen wat hun mentale ontwikkeling betreft nogal wat achter op meisjes. Echt hoor, drie jaar leeftijdsverschil is heel normaal. Bij ons in het groepje zeiden we altijd; 10 jaar is de max :’). Het ligt gewoon aan de personen zelf en ik vind een 13 en een 16 jarige heel normaal. Toen ik 13/14 was was het bijna vreemd als iemand met een jongen van dezelfde leeftijd ging, iedereen wilde toch wel minstens een jongen van 16 haha. Het draait niet om leeftijd! Dat zouden zijn ouders ook in moeten zien, ze kennen jou nog niet dus kunnen eigenlijk ook geen oordeel vellen.

Hoe harder mijn ouders zouden roepen dat het toch geen stand houdt, hoe harder ik het tegendeel zou bewijzen, en dat we het samen wel kunnen!

Om het feit dat ik geloof, dat echte liefde, alles overwint.

Toen ik 13 was, was er ook altijd een 16 jarige gast met me aan het flirten. Ook een 21 jarige gast trouwens.
Maar dat waren geen pedo’s maar vrienden van m’n broers, wat het nog vreemder maakten. O_o
Noo dit is Niet bedoelt als patsgedrag, het is.

Maar ik vind er niks geks aan & hoop dat jullie gelukkig worden. :slightly_smiling_face:
En ofcourse dat jou ouders het niet (te) erg vinden. :slightly_smiling_face:

Dankjemeiden! (l)

Zou het helpen als je zijn ouders ontmoet? Zodat ze zien dat je écht een leuk meisje bent, en echt om hun zoon geeft.
Bovendien, hij is zestien, dan ben je oud en wijs genoeg om je eigen keuzes te maken, toch?

Zijn ouders ontmoeten inderdaad!
Mijn vriend zijn moeder zag er ook geen toekomst in, we mochten zelfs niks met elkaar hebben aangezien ik 14 ben en hij 19 is.
Maar nu, een jaar later, zijn we nog steeds super gelukkig samen!

Ik heb precies hetzelfde probleem ,
Maar dan zijn mijn ouders de boos doeners.
Ik heb alles al bijna geprobeerd , maar niks werkt.
En ik wou dat ik hier de oplossing had , want ik weet precies hoe je je nu voelt:(
Dingen die misschien kunnen werken:
Rustig met z’n tweeen met zn moeder praten (als je daar binnen mag komen)
Als zijn moeder alleen maar boos wordt als hij het probeert te vertellen kan je het ook opschrijven, zo kan die moeder hem niet onderbreken en kan hij gewoon zijn verhaal doen.
Deze dingen hebben bij mij niet geholpen , (maar mijn ouders zijn waarschijnlijk heeel anders dan de zijne) dus je kan het altijd proberen. succes!

Het is toch belangrijk of jullie met z’n tweeen in de relatie geloven, dat hoeft toch niet af te hangen van wat de buitenwereld ervan denkt, ookal zijn het ouders

ja, goed idee. afspreken.
ga ik een keer doen. :wink:

@modepopje123, echt kut dat je ouders zo doen. ik heb gister film bij hem gekeken met wat vrienden. dus mocht wel komen… maar zijn ouders waren toen ook niet thuis. Succes!

Wow, chill down en lees na wat je nu probeert te zeggen.
Zelf heb ik nu een vriend van bijna 19 en ik ben zelf 16, en het werkt prima. Zolang de jongen jou tot niets wil dwingen gaat alles goed, want elke jongen moet kunnen wachten tot iemand klaar is voor ‘meer’.
Even weer on-topic: Ik vind dat jullie zelf het beste kunnen bepalen dat jullie een relatie willen, want het gaat nou eenmaal om jullie 2 toch? Probeer er rustig met zijn ouders over te praten en het ook rustig te brengen aan je ouders. (: