Zijn oude vakantieliefde..

Hoi
Ik heb al een tijdje een vriend. Vandaag ging hij een beetje moeilijk doen dat veel jongens mijn foto’s op fb liken. Ik snapte dat wel maar zei dat dat bij hem ook wel gebeurd. (andersom dus)
Ik had zijn fb eigelijk nooit zo goed bekeken (ik ben niet iemand die ook alles tot 2009 natrekt)
daar zag ik berichtjes van meisje van een vakantie van toen. (al 3 jaar gelede) uit de berichtjes werd duidelijk genoeg dat ze met elkaar iets hadden. Ze zouden elkaar ooit opzoeken en miste elkaar.
Op haar profiel zag ik dat hij destijds op foto’s van haar flirterig had gereageerd.

Ff niet leuk om te zien natuurlijk, maar gebeurd is gebeurd!
Maar… ik had wel een x gezien dat hij nog veel met haar chat op facebook… nog steeds en een tijdje terug bekeek hij een filmpje waar hij een dansoptreden van haar bekeek.

ze woont vet ver weg dus in principe maak ik me geen zorgen, maar voel me er wel kut om. wat zouden jullie doen? het zo laten of zeggen dat hij haar niet meer moet spreken? Ik ben namelijk heel bang dat hij na al die jaren het liefst in het eerste beste vliegtuig springt en naar haar toe zou gaan. Ik heb t gevoel dat hij nog steeds verliefd op haar is. Pas heeft mijn vriend mij verteld dat ‘het gevoel’ een beetje weg is, dus dit hakt erin

Hij heeft voor jou gekozen, dus maak je geen zorgen. Als het je steeds vervelend vind, dan zeg je wie dat is en wat je hebt gevonden op zijn fb.

Je kan vragen of hij gevoelens voor haar heeft als je er echt zo mee zit, maar maak je er niet teveel zorgen over. Als hij al het vliegtuig moet nemen om naar haar toe te gaan…

Toch maar een korter antwoord, straks herkent iemand me :’)

vertrouw hem! hij heeft blijkbaar voor jou gekozen! (:

Vertrouw hem gewoon :slightly_smiling_face:

Als je er echt niet een goed gevoel bij hebt kun je het hem beter ff vragen :slightly_smiling_face:

Als hij tegen jou begint over die jongens, vind ik dat jij ook tegen hem mag beginnen over dat meisje. Wordt vooral niet boos maar vraag gewoon rustig of hij nog gevoelens voor haar heeft.

Thanks! ik had dus besloten en niks meer mee te doen en hem gewoon te vertrouwen.

Gister gaf ik een feest en hoorde ik hem tegen iemand zeggen dat hij een keer naar dat land wilde gaan waar dat meisje dus woont!

Ben er klaar mee en wil hem dus vragen of hij nog wat voor haar voelt. Weten jullie hoe ik dat moeten vragen?

Ben super verdrietig want pas vertelde hij me dat hij nog wel van me houdt maar dat het gevoel weg is. Ben er echt ff klaar mee

Als je er echt mee zit moet je er gewoon over praten!
Ik zou het gewoon beetje subtiel brengen van… Ik hoorde dit en dit, hoe zit dat… Zoiets. Niet aanvallend, maar gewoon subtiel en rustig. Moet goed komen!!

Mmm je moet gewoon heel rustig blijven en vragen of hij nog iets voor haar voelt.
Zorg er wel voor dat je het niet te aanvallend zegt, anders krijg je ruzie.
Je kan aangeven dat je er erg mee zit, hij zou zoiets vast wel begrijpen toch!

Je weet alleen dat hij dat land wilt maar je weet niet dat hij daar naartoe wilt om haar te zien toch?
Ik snap dat je het niet vertrouwt als je weer eens ziet dat hij met haar chat dan moet je gewoon eens naar haar vragen en ik denk dat het verstandig is om even met hem erover te praten, want straks is er niks aan de hand en doe jij helemaal boos tegen hem.