Zijn opmerking gaat niet meer uit m'n hoofd..

Heey meiden,
Ik zou graag even jullie mening hierover horen, want ik word echt helemaal gek van mezelf en al mn gedachtes.

Van de zomer vertelde mijn beste vriend dat ie me leuk vond. Dit was ook hartstikke wederzijds. Door de vakantie tussendoor en een ander meisje is het uiteindelijk niks tussen ons geworden. Gelukkig bleven we wel vrienden, ondanks dat het me veel moeite koste om over hem heen te komen.
Nu heeft hij weer een nieuwe vriendin, waar hij superverliefd op is en helemaal gelukkig.
Maar… gister vertelde hij op app dat het de grootste fout in zn leven is dat het niks met mij is geworden.
Wat moet ik hier nu van denken? Ik pieker gelijk weer helemaal, en m’n gevoelens zijn ook weer helemaal terug bij af helaas.

Wat kan ik nu het beste doen? Hoop dat jullie reacties me weer een beetje helpen om mn hoofd weer tot rust te krijgen.

Alvast bedankt! X

Nu hoop ik maar dat mn vriendinnen hier niet lezen…

vragen wat hij nou precies wilt met jou/ zijn vriendin

Hij is je beste vriend dus ik neem aan dat hij je door en door kent. Dat kan erg aantrekkelijk zijn voor een jongen, vooral nadat hij je leuk heeft gevonden. Gewoon omdat hij zich volledig op zijn gemak kan voelen. Ik denk zelf dat hij nog niet over je heen is en zijn vriendin eigenlijk als een hulpsteuntje gebruikt.

Erover praten met hem. Het is je beste vriend, dus vraag hem gewoon wat hij hiermee bedoelt. Want hij kan niet zo tegen jou gaan doen terwijl hij een vriendin heeft, en zonder uitleg blijf jij ook alleen maar piekeren.

Wat een kutactie zeg. Jou een beetje hoop geven terwijl hij geniet van zijn vriendin.

Ik zeg: vriendin = afblijven, geldt nu dus ook.

Dat heb ik dus ook! Ik wil zeker niet stoken in zijn relatie, en ik wil onze vriendschap ook niet op het spel zetten. Maar aan de andere kant wil ik zo graag duidelijkheid…

Tuurlijk, het liefst zou ik een relatie met hem willen. Maar als dat er niet in zit is het ook goed, ik had er al vrede mee. En dan komt opeens zo’n opmerking die me zo erg laat twijfelen.

Upje?

Misschien even goed praten met hem?

oh god, dit ken ik, en ik ben er zelf ook niet echt goed uitgekomen wat ik nou moest doen. heb hem een maand niet gesproken en overal geblockt, en toen ik hem weer zag was het uit en kregen wij min of meer iets. dus dit helpt je niet echt sorry :'D zie dit maar als een upje.

Hem vragen wat hij nou precies wilt bereiken met die opmerking, aangezien hij gewoon een vriendin heeft en dit dan niet hoort te zeggen. Dat zou ik tenminste doen, maar ik kan ook echt totaal niet tegen om dingen heendraaien.

Als eerste, echt superbedankt voor jullie reacties!

Mijn gevoel is zo tegenstrijdig nu. Een deel zegt dat ik gewoon moet vragen hoe en wat. Aan de andere kant wil ik dingen niet kapot maken. Hij lijkt zo zeker over z’n relatie met zn vriendin maar toch zegt hij dit?
Ik bedoel, hij heeft een armband om met de naam van zn vriendin, hij tweet bijna alleen maar hoeveel hij wel niet van haar houdt… Is het het dan allemaal nog wel waard?

Een vriendschap is alles waard!

Daarom. Moet ik wel om uitleg vragen? Of gaat dat juist dingen kapot maken…

vraag om uitleg! als hij zo’n opmerking maakt, is hij je uitleg verschuldigd, zeker nu hij een vriendin heeft

Sowieso níet via WhatsApp bespreken, want daar zitten geen emoties in of die het meent etc… :wink: Ik zou ook uitleg vragen!

Maar misschien is die relatie met dat andere meisje om jou jaloers te maken? Zou wel lullig zijn voor het andere meisje…

Succes!

Echt bedankt voor al jullie reacties (:

Ik heb hem er idd niet meer op WhatsApp over aan gesproken. Ik wil niks kapot maken aan onze vriendschap of zijn relatie.
We zien elkaar helaas niet zo vaak. Dus ik denk dat dit een beetje zal verwateren… Nu moet ik zeggen dat ik er gister heel emotioneel onder was, maar dit is nu ook al wel weer een beetje gezakt.

Vanaf nu kijk ik wel hoe het gaat lopen. Misschien wordt het ooit nog wat, misschien niet. Dan heb ik daar eigenlijk ook vrede mee.

Wat mij betreft kan er een slotje op?