zijn nummer gewist

Zo stom van me!
Ik was een keer boos op hem (in mezelf dan, niet aan hem laten blijken) omdat ik helemaal niks meer van hem hoorde na een leuke avond, me negeerde op msn en ik hem met heel veel meiden zag.
TOEN HEB IK ZIJN NUMMER GEWIST.
Want, dacht ik, dan laat ik me niet meer verleiden om hem te smsen, en als hij me uit zichzelf smst, heb ik zijn nummer weer en anders is hij het gewoon niet waard.

Okeee, nu praten we weer heel veel op msn enzo, maar ik heb zijn nummer nog steeds niet!!
Opnieuw vragen is ook zo gek, en mijn vrienden kennen zijn vrienden niet…
Ik wil gewoon zijn nummer weer, what can i do?

Heb je die niet toevallig in je verzonden berichten staan?
Als ik iemand heb gewist, staat zijn/haar nummer er in plaats van de naam.

Nou dan wacht je toch tot hij jou smst.
Je zegt net zelf dat je dat nummer hebt verwijdert zodat je niet meer in de verleiding komt om hem te smsen, je kan toch gewoon wachten tot hij jou smst…

ja precies, wacht gewoon tot hij weer smst. :wink:

hmm jaa kan ik nog lang wachten denk ik :’)
nee, heb pas al mn verzonden berichten gewist.

Anders moet je in een msn-gesprek iets subtiels zeggen over smsen ofzo. Zo van: “Anders moet je me maar even smsen” of “sms me anders even!” En als hij dat dan doet, heb je zijn nummer weer… Ik kan er alleen geen passend voorbeeld bij bedenken om dit op een subtiele manier te vragen eigenlijk :stuck_out_tongue:

Dan weet je iig zeker dat het het nog niet waard is.

gewoon vragen. zeg dat al je nummers een keer weg waren toen je mobiel een keer kapot was. en anders gewoon wachten

succes ermee <3

zo moeilijk is dat niet hoor, wat dacht je van gewoon zeggen dat je zijn nummer perongeluk hebt gewist of ie even zn nummer opnieuw wil geven? <_<

‘Ik had per ongeluk je nummer gewist, wat is hem ook alweer?’
:grinning:

Zeg;
‘Stuur je me nog een smsje voor het slapengaan?’

Ofzoiets.

perongeluk wissen, moet ik wel heel gek gedaan hebben :confused:

maar dat laatste kan ik opzich wel doen,.