Zijn muzieksmaak

Naar welke muziek luisteren jullie vriendjes?

Dan zou ik hem heel gek aankijken en vragen waarom hij dat in godsnaam leuk vindt. Verder zou ik het wel respecteren want ja je kunt iemand zijn muzieksmaal moeilijk veranderen.

Als ik er achter kwam dat mijn vriendje graag naar dergelijke meidenmuziek…want dat is het in principe…zou luisteren, dan zou ik hem
echt anders gaan bekijken. Misschien heel gemeen, maarja echt mannelijk
is het niet.

Ik zou dat awesome vinden, want dat zijn ook gewoon goede artiesten. :'D Beter dan van die lelijk rap waarbij ze alleen zingen over seks enz.

iedereen qua jongens ,hebben toch ander smaak qua muziek.
het is misschien raar muziek smaak voor een jongen,maar als dat nou leuk vind waarom ook niet.

ja precies. maar ik zou het ook wel raar vinden hoor, ik vind het typisch iets voor meisjes en homo’s. (nee niet lullig bedoelt, maar de meeste homo’s die ik ken houden ook van britney en jennifer lopez en christina aguilera…)

Als hij alleen naar dat soort muziek luistert zou ik hem wel raar aankijken. Er is niks mis met een jongen die Beyonce oid heel tof vind, maar het is best vreemd als hij alleen ‘vrouwenmuziek’ mooi vind.

't is wel een beetje raar… maar ik zou het erger vinden als hij naar Bokoesam en al die andere falende rappers luisterde…

Dat zou ik wel… Vreemd vinden eigenlijk. Maar beter dan van die screamo muziek.

Mijn vriend luistert soms ook wel Rihanna, of the Pussycat Dolls, maar het maakt me dus echt niet uit of het ‘mannelijk’ genoeg is, dat compenseert hij op andere gebieden maar lekker :’)
Overigens heeft hij verder wel een hele goede muzieksmaak hoor, haha.

Edit: Nou moet ik zeggen dat dat echt minder dan 5% is van wat hij luistert, als het 95% was dan zou ik er misschien wel anders tegenaan kijken.

BOEIE.
Zolang ik er maar niet naar hoef te luisteren :beer:

Nu luistert mijn vriendje wel toffe muziek hoor

Ik ken een jongen die alleen maar naar Girls’ Generation luisterd…

^dit dus. Dat zou ik persoonlijk raarder vinden hoor hahah

Ik zou vragen waarom hij dat dan precies zulke leuke muziek vindt, maar voor de rest maakt het me echt niets uit.

Afknappen. Serieus.

WHAT THE FUCK. Als je dat al erg vindt ben je wel heel bekrompen en heb ik érg veel medelijden met je vriend. Ik zou samen met hem naar muziek luisteren, want ik hou zelf ook van Britney en Christina! Ik zou me zorgen maken als hij mensen of dieren mishandelt, niet als je naar fucking Britney Spears luistert. :'D

Mijn vader luistert naar Britney Spears trouwens. :metal:

^Zijn last.fm

Mijn vriend luistert K-pop. Kijk, hij luistert verder ook “normale” dingen, maar als hij dat leuk vindt, moet 'ie het zelf weten. Ik luister ook dingen waar hij niks aan vindt, I guess.

Leuk toch? Ik zou het eerder raar vinden als die naar Justin Bieber luistert.