Zijn moeder?

Hee Meiden,

Ik heb even een vraagje, ik zal eerst even uitleggen wat er aan de hand is.
Ik heb al een paar maanden een hele goede vriend, maar ik ben de laatste tijd heel erg aan het twijfelen over wat hij voor mij voelt, aangezien hij de laatste tijd ineens heel vreemd doet. Hij is heel zenuwachtig als hij bij me is en negeert heel vaak mijn berichten, maar als we samen zijn is het nog wel heel gezellig…
Ik kan gelukkig heel veel vertellen aan mijn beste vriendin en ik vertel haar alles.
Zijn moeder en hij waren laatst bij ons eten en zijn moeder was heel erg enthousiast over mij en wilde ons de hele tijd dingen samen laten doen (koken, uitjes enz…)
Telkens als ik haar zie zegt ze ook dat ik altijd welkom ben, of ik binnen wil komen, of ik wil komen eten, of ik niet nog wat langer wil blijven e.d.

Zo vroegen mijn vriendin en ik ons af of het gedrag van een moeder wat kan zeggen over zijn gevoelens, mijn vriendin denkt van wel (ze denkt dat moeders het sneller doorhebben als jongens verliefd zijn dan zijzelf), maar ik eigenlijk van niet… (ik denk dat ze gewoon heel vriendelijk is :stuck_out_tongue:)
Dus Valt er wat aan af te leiden als zijn moeder overenthousiast reageert als ze mij ziet?

xx
P.s. hij woont alleen met zijn moeder en ze kunnen goed opschieten, mocht dit relevante informatie zijn.

Misschien vindt hij zijn eigen moeder een beetje bemoeizuchtig? Kleine suggestie maar hoor, het ligt vast niet jou als het wel fijn is als jullie samen zijn en als zijn moeder jou gewoon accepteert en je zelfs erg graag mag.

Waarvan ken jij die moeder? Alleen omdat het zijn moeder is of omdat het misschien een vriendin van je moeder is?

Ik ken zijn moeder alleen via hem. Toen wij elkaar al een paar maanden kenden toen hebben onze moeders elkaar wel ontmoet op een ouderavond, zodoende dat etentje, want het klikte wel. Maar verder hebben die geen contact meer gehad.

Hmm, ik weet het niet hoor. Ik ken heel veel moeders (van vriendinnen) die zo tegen mij doen en die vriendinnen zijn echt niet verliefd op mij, haha. Misschien is ze gewoon heel aardig. Dan kan hij je natuurlijk alsnog wel leuk vinden! Maar ik zou meer naar zijn gedrag kijken dan dat van zijn moeder.

Dan ben ik bijna helemaal zeker dat hij verliefd op je is en ze je wel een aardig meisje vindt. Dat weet ook niet zo zeker, misschien wil ze je wel koppelen aan hem, omdat ze je geweldig vindt. Ik kantje eerlijk gezegd niet helpen, sorry.

Hihi, niet erg dat je niet kan helpen :wink: Ik ben vooral benieuwd naar meningen, dus al heel blij met jullie reacties :slightly_smiling_face:
Mijn moeder zei wel naar afloop van het etentje ‘Ze wilde jullie wel koppelen he’ en het is heel wat als zelfs mijn moeder dat opvalt… :stuck_out_tongue:

Ik denk dat zijn moeder jou graag als haar schoondochter ziet, haha.
Verder weet ik niet of hij dat zelf ook zo ziet… Zou kunnen van wel, dat hij dat niet durft te zeggen en zijn moeder het voor hem probeert. Maar het zou ook kunnen dat het alleen die moeder is, die jullie graag samen ziet.

Voel je zelf ook iets voor die jongen? Anders is dit niet het overwegen waard denk ik. Mocht jij ook iets voor hem voelen, dan denk ik eerlijk gezegd dat hij jou ook wel ziet zitten.

Jaa hij is goed verlegen… Dus zou goed kunnen dat hij het zelf niet durft…
Sinds hij mij is gaan negeren enz ben ik erachter gekomen dat ik ook wel meer voor hem voel… (die Hard To Get techniek werkt blijkbaar toch :rage: ), omdat ik toen merkte hoeveel ik hem miste enz :slightly_smiling_face:
Ik wil volgende week even een goed gesprek met hem hebben (we hebben wel vaker diepe gesprekken en zijn (normaal) heel eerlijk tegen elkaar), dus dat is wel heel erg spannend… Maar het is het proberen waard…
Stel hij blijkt later ook wat gevoeld te hebben nu, dan zal ik mezelf voor eeuwig haten omdat ik het niet heb gezegd… :flushed: (Deze tip van een vriendin gekregen)