Hee Meiden,
Ik heb even een vraagje, ik zal eerst even uitleggen wat er aan de hand is.
Ik heb al een paar maanden een hele goede vriend, maar ik ben de laatste tijd heel erg aan het twijfelen over wat hij voor mij voelt, aangezien hij de laatste tijd ineens heel vreemd doet. Hij is heel zenuwachtig als hij bij me is en negeert heel vaak mijn berichten, maar als we samen zijn is het nog wel heel gezellig…
Ik kan gelukkig heel veel vertellen aan mijn beste vriendin en ik vertel haar alles.
Zijn moeder en hij waren laatst bij ons eten en zijn moeder was heel erg enthousiast over mij en wilde ons de hele tijd dingen samen laten doen (koken, uitjes enz…)
Telkens als ik haar zie zegt ze ook dat ik altijd welkom ben, of ik binnen wil komen, of ik wil komen eten, of ik niet nog wat langer wil blijven e.d.
Zo vroegen mijn vriendin en ik ons af of het gedrag van een moeder wat kan zeggen over zijn gevoelens, mijn vriendin denkt van wel (ze denkt dat moeders het sneller doorhebben als jongens verliefd zijn dan zijzelf), maar ik eigenlijk van niet… (ik denk dat ze gewoon heel vriendelijk is )
Dus Valt er wat aan af te leiden als zijn moeder overenthousiast reageert als ze mij ziet?
xx
P.s. hij woont alleen met zijn moeder en ze kunnen goed opschieten, mocht dit relevante informatie zijn.