Zijn kinki kappers goed?

Ik namelijk zo’n scene kapsel laten doen daar, maar wat is de kwaliteit daar?

Ik hoor er heel veel positieve dingen over.

Ik weet nog dat een vriendin haar haar ook liet omtoveren in een scene kapsel en dat ik dacht: WOW ALLEJEZUS WAT IS DIT MOOI.

nee maar serieus het stond haar ook goed.

Maar verder weet ik 't niet

Ligt er aan he. Niet alle kinki kappers zijn hetzelfde :stuck_out_tongue:

Ik heb daar één keer mn haar laten doen, maar nooit meer… Ik wilde toen een coontail, kwam thuis met een zwart pony met witte horizontale strepen en dat kostte me dan even 150 euro :’)

Ja ze zijn goed.
Ja ze zijn overrated.
Ja ze vragen te veel geld voor wat ze doen.

Je kan beter een andere keten zoeken. Kinki is goed in wat ze doen, maar allejezus wat vragen ze teringveel geld voor alles. En ik vind het personeel vaak niet eens aardig. :T

Ja.

Ik vind ze overrated eigenlijk, juah ze zijn wel goed, maar voor die prijzen moet je niet goed zijn maar heel heel heel goed.

Goed weet ik niet…
Te duur? Ja zeker wel.

Ze zijn zeker goed, maar wel duur…

Dit inderdaad ja, ook in mijn stad hangt er een onpersoonlijke sfeer, en dan praten we nog niet over de prijzen :’)

zelf geen ervaring mee, een jongen die ik ken wel, en die was ábsoluut niet tevreden.
bovendien vind ik die prijzen bélachelijk duur, ik bedoel: wie is er nu zo dom om zoveel geld aan een kapper uit te geven?

k wil ook scenehair

Ik wil mijn haar laten dipdyen met verschillende kleuren, misschien ook bij kinki kappers, heeft iemand hier persoonlijke ervaring mee en misschien een schatting voor een prijs?

nou, als het bekend staat als een goede kapper? mensen geven graag meer uit als ze er werkelijk iets voor terugkrijgen

maar er zijn echt wel genoeg goede kappers die zich minder vragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mmmmhhhh.
Ik heb er mijn haar laten knippen, van gewoon haar met zoon schuine scheiding tot een scene pony en zo. en verven.
Ik heb ze een plaatje laten zien van hoe ik mijn haar wou, het plaatje was erg duidelijk. Ze hebben niet het plaatje nagemaakt, het was wel leuk wat ze maakte maar het was niet precies hoe ik het wou. ook was mijn haar ongelijk geknipt. Ook wou ik mijn haar rood laten verven, heb duidelijk plaatjes laten zien. Ze hadden niet de goede kleur rood, het was mijn eigen schuld dat ik de verkeerde kleur heb gekozen, alleen hebben ze me niet goed ingeligt over de verf. Ik wou een spoeling die er vrij snel uitging, dat heb ik ze duidelijk gezegd. Uiteindelijk heb ik een spoeling gekregen die er niet helemaal meer uit ging en zal ik het uiteindelijk toch moeten bleken. Het wordt namelijk wel lichter maarja.

ze zijn dus wel goed, ik bedoel ze hebben wel wat moois van mijn kapsel gemaakt. Maar… nouja. Ik ga er niet meer naar terug.

Ik had er een hele goede ervaring.

Superlief meisje dat mijn haar knipte, heel gezellig (en ik houd HELEMAAL niet van kletsen met de kapper normaal gesproken). Ik ging er toen heen omdat ik een iets aparter kapsel wilde (mushroom kapsel) waarvan ik zeker wilde zijn dat het goed geknipt heb. En ik heb heel steil haar, dus sommige kappers die knippen dat en denken dat ze er zomaar mee klaar zijn. Maar bij Kinki liep dat meisje het echt drie keer langs om zeker te weten dat het helemaal goed en scherp geknipt was.

Het is duur, maar je krijgt er zeker wat voor terug.