Zijn kamer hangt vol posters van blote vrouwen.

Stel, je komt voor’t eerst in de kamer van je nieuwe vriendje… En der hangen posters van blote vrouwen. Hoe reageer jij dan?

__

Ik heb zo bijvoorbeeld eens meegemaakt met een ex dat ik op zn kamer kwam… en echt HEEL zijn kamer hing vol, maar echt OVERDREVEN… er hingen echt zo’n stuk of 30 naakte vrouwen, overal waar je keek :confused:
het deed me eerlijk gezegd heel ongemakkelijk voelen… Maar durfde er eerst niets van zeggen.
Toen we een maandje samenwaren heb ik gezegd dat ik wou dat hij ze wegdeed. hij zei toen: ja ok, ik zal ze wegdoen. Kwam ik de volgende week trug, hingen ze er nog! heb ik ze der gewoon zelf afgescheurd xD
EN TOEN DURFDE HIJ NOG ZEGGEN: héé, je mag ze erafhalen, MAAR NIET KAPOTSCHEUREN, ik heb ze misschien nog nodig…
waarna ik ze gewoon voor zijn gezicht in 100stukjes heb gescheurd… haha dat hij zoiets nog durft zeggen… ik dacht echt what the hell?! :crazy_face:

haha ok, ik was toen 16 jaar :stuck_out_tongue: dus dan kan je zo’n reactie verwachten, nu kan ik er wel om lachen als ik er aan trugdenk :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar vraag me af of anderen zo’n dingen ook al hebben meegemaakt… en hoe jullie toen hebben gereageerd?

mn vriendje van 2 dagen ;p kwam wel op mijn kamer waar allemaal posters van mannen hingen (niet naakt haha) en die zei : ben ik een keer bij jou thuis heb je hier ammel jongens hangen ;p
maare ja die naakte vrouwen vind ik ook wel te ver gaan, en goed dat je er wat van gezegd hebt. ik snap dat je je er niet fijn bij voelt als jullie bijv met zn 2en op zn kamer waren.

Nee, mijn vriendjes zijn niet van dat soort types.

Hahaha, wat erg!
Nee ik heb niet zoiets meegemaakt maar ik zou het denk ik echt niet uit kunnen staan! Bah!

Whah, wat een viespeuk. Ik gun mijn vriend niet eens een halfnaakte vrouw (met bikini) op zijn bureaublad, maar ik zou op dat moment echt heel boos worden >.<

haha nee mijn vriend doet dat soort dingen niet :’)

Lol ons studentenhuisje hangt helemaal vol met naakte vrouwen. Opgehangen door die 3 gasten die er al woonden. Ik loop er nu maar gewoon langsheen moet er wel om lachen. :’]

haha niet meegemaakt, maar wel geniaal dat je ze in stukken scheurde xD
echt triest als jongens dat hebben vind ik.
Sws wie doet dat nou als tie een vriendin heeft :crazy_face:

Lolz, nah dat vind ik nogal typisch. Dan weet ik meteen dat het niet mijn type is. Gelukkig zijn de muren van mijn vriendje bekleed met poster van gitaren

Een jongen die ik leuk vind heeft niet zijn kamer vol hangen, maar ik denk wel dat 'ie zulke vrouwen mooi vind x]
Maar niet echt HEEL veel aandacht aan besteed.(bv kinderachtig op school achter de computer zulke plaatjes opzoeken =.=)

Oh gelukkig heeft mijn vriend dat niet. Ik zou ze ook gewoon doorscheuren. :’)

Hahah ik moest echt lachen om dat stukje ‘waarna ik ze voor zijn gezicht in 100 stukjes heb gescheurd’.

Anyway, mijn vriend heeft alleen 2 posters van het NL elftal hangen gelukkig.
En hij kán die posters ook niet ophangen want dat zal zijn vader niet waarderen…

haha, ik kwam een keer op de kamer van een jongen (just a guy, not my boyfriend) en daar hing een poster waar allemaal naakte vrouwen op stonden. Ik had echt zo iets van… “hmm, oke dan”
Totdat ik zag dat hij op alle hoofden van die vrouwen foto’s had geplakt van mensen die hij kende XD Hij beweert zelf dat hij die poster zo gekregen had van vrienden, maarja, zeker weet je het nooit he :stuck_out_tongue:

vriend heeft ook 2 posters van naakte vrouwen, maar agg,
zolang er geen kwakjes opzitten vind ik het prima! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kan er wel mee leven denk ik. Ik vind het wel een beetje kinderlijk zo van: “ik moet nog even duidelijk maken dat ik op vrouwen val”

Heeft mijn vriendje niet, gelukkig. Maar ik zou het denk ik niet heel erg vinden als hij dat had, als zijn hele kamer er maar niet mee vol zou hangen.

ik zou me echt onzeker voelen en misschien geen woorden uit durven te kramen.
maar als we een tijdje hebben dan zou ik wel zeggen van: ‘hee, moet dat nou? al die posters? en ik heb liever dat je ze eraf haalt!’ maar dan wel met een goede blik erbij zodat hij het wel begrijpt.

indd… ik zou er niet mee zitten. Die posters hingen er wss ook al voor dat jij wat met hem had. Hij heeft toch met jou, als hij je niet leuk had gevonden was hij niks met je begonnen! toch?

Eh, carecakes.

Zou een beetje patserig overkomen en niet van de leeftijd waarin ik mijn jongens zoek (in de twintig). Komt vooral wat tienerig over van ‘kijk eens hoe stoer ik ben’.

Maar ik zou het niet weghalen. Mijn desktop image is tenslotte ook meestal een aantrekkelijk persoon. Ik hang er alleen geen posters van op :wink:

een exvriendje had ook een paar van dat soort posters op z’n kamer hangen maar ik kon me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken