zijn jullie ook tweeling??

heej hoe vinden jullie het om tweeling te zijn??
ik vind het wel fijn omdat je altijd iemand hebt die je steunt en je niet vaak alleen bent. kijken jullie er anders tegenaan??
ik ken een tweeling en die zijn gescheiden van elkaar toen ze een paar maanden oud waren. hun lijken wel op elkaar maar zijn heel afstandelijk van elkaar zonde…

er zitten leuke kanten aan maar ook mindere kanten. zo heb ik wel eens gehad dat we dezelfde jongen leuk vonden. en heel vaak dat we dezelfde kleding leuk vinden. maar je hebt wel altijd iemand die je steunt en voor je opkomt wanneer dat nodig is.

ja ik en mijn zusje delen 1 kledingkast! nou… vaak ruzie over dat het van haar of van mij is. dat is soms wel makkelijk te herkennen omdat mijn zusje een stukje groter is.

ja ik ben tweeling, ik heb geen idee hoe het is om geen tweeling te zijn
maar het is wel fijn er is altijd wel iemand en kan haar kleren lenen(A) maar het irritante is dat we niet uit elkaar worden gehoude enzo achja. kan niet anders

Ik ken 2 paar tweelingen, het lijkt me geweldig om een tweeling te zijn :stuck_out_tongue:

ik ben er geen maar deelde wel altijd kleding met m’n zus maar vond dat maar niks
maar om echt tweeling te zijn lijkt me best leuk

2 meisjes uit mn vorige klas waren 2ling, de een wou niets zonder de ander doen maar de 2e wou wat vrijheid. Lijkt me wel cool trouwens!!

ik zou dat dus zooo leuk vinden!

Ik ben ook tweeling, maar ik heb een broertje hahahahaaha
heel bijzonder vind ik het eerlijk gezegt niet, maar omdat we tweeling zijn hebben we ook echt bijna nooit ruzie;)
(het schijnt dat tweelingen bijna geen ruzie maken.)

Ik wil ook 2ling zijn. Een 1eiige.

ik ben 1 eiig, en mijn zus werkt in de ah. en door de weeks ga ik daar wel eens naar toe om wat eten te halen, en dan kom ik aan de kassa; ‘oh? heb je haar donkerder gedaan’? ik; ‘Nee, ik ben de tweeling zus van …’
‘Jullie lijken zoveel op elkaar, en dat hoor je wel vaker’
wel een beetje irritant.

en dat gaat al zo’n half jaar.

ik ben tweeling…

…van sterrenbeeld :metal:

Ik maak best wel vaak ruzie met mn zus, over de domste en kleinste dingen. maar het is wel gauw weer goed xD

Nou ik ben ook tweeling met een broertje en wij hebben best vaak ruzie! Ik voel me alleen ouder als hem omdat hij is blijven zitten en dus jongere vrienden heeft. Maar je hoort wel vaker dat jongens ‘‘achterlopen’’ op meisje qua leeftijd.

ik ben ook tweeling
maar heb een broertje, dus ik denk dat het voor mij gewoon een broer is
ik denk dat we meer een tweeling-band(of hoe je het ook wil noemen) zouden hebben als we allebei meisjes waren
maar toch merk ik wel dat ik een betere band heb met hem dan met mijn zussen :slightly_smiling_face:

Mijn sterrenbeeld is ook tweeling.

Ik ben alleen tweeling van sterrenbeeld haha.

Ehmm nee.
Omdat tweelingen al hun hele leven bij elkaar zijn, gaan ze in de puberteit zich extra proberen af te zonderen van hun zusje/broertje. Ze gaan op zoek naar hun eigen identiteit en daardoor krijg je bij tweelingen juist extra veel ruzie’s.