Laatst ging ik uit met mijn vriendinnen en werd ik door een best knapper jongen van achteren beetgepakt, ik wou me wel graag omdraaien, want danzou hij me vervolgens zoenen, maar ik ben bang dat het misgaat! Want sommige jongens draaien rondjes met hun tong en anderen die happen zegmaar… En ik ben bang dat hij vindt dat ik het niet kan… Hebben jullie dit nooit? En zijn er tips ofzo
Ik heb niet zoveel ervaring hiermee. Maar eens moet toch echt de eerste keer zijn, je kunt ook wachten totdat je de kans krijgt om met iemand te zoenen waarmee het vertrouwd is zoals een vriendje. Maar als je dat niet wilt zit er niks anders op om het toch maar gewoon te doen en je over je angst heen te zetten. Je ziet hem toch nooit meer terug…
Edit: O en ik zou daar btw ook bang voor zijn hahah
hmm je hebt gelijk het is toch maar bij het uitgaan! Maar ik heb al eens vaker gezond hoor maar toen hapte hij zegmaar, dus het was was ongemakkelijk omdat ik dat dat je rondjes hoorde te draaien haha awkward
Heb je uberhaupt ooit wel gezoend? Enne van achter beet gepakt worden vind ik zelf indd nooit zo prettig, ben meer van gelijk face to face en even dansen en kletsen. Maar mij gebeurd t ook wel eens ja, en als ik een drankje op heb gaat het meestal allemaal vanzelf
En mijn grootste angst is meestal dat ik zie dat ie lelijk is als ik me omdraai en ik dus dan moet vluchten (oke, i’m talking like a bitch now)
Omg same thing toen ik voor het eerst had gezoend! Ik doe gewoon altijd een beetje hetzelfde als de jongen en zorg voor afwisseling met happen en draaien (en nog meer dingetjes, gaat allemaal vanzelf)
Ik zou er niet zo bang voor zijn als ik jou was, van zoenen tijdens het uitgaan moet je niet zo veel verwachten haha
Maar je moet er niet zo veel over nadenken joh, laat hem een beetje leiden en het gaat gewoon allemaal vanzelf
Is trouwens niet de meest romantische manier om ontgroend te worden lijkt me, of ben je dat al?
ja ik heb een keer eerder met dezelfde jongen een paar keer gezoend, en ik word idd wel vaker vanachter beet gepakt maar ben dan bang om me om te draaien omdat hij me dan al aankijkt en het is dan zo ehm apart om dan weg te lopen haha
neee haha maar is voor de fun ik ben al ontgroend door mn ex vriendje haha!
haha jaa, ik las het te laat! In dat geval, gewoon doen (tenzij hij echt heel lelijk is) haha!
hahaha ik denk dat ik volgende keer het gewoon doe… Maar mijn vriendin fluisterde nog ‘draai je om hij is echt knap!!’
Meer die hier last van hebben haha
Ik heb daar inderdaad ook wel eens over nagedacht. “Straks willen we allebei een andere kant op.” “Misschien denkt hij dat ik niet kan zoenen.” Maar uiteindelijk ging het toch wel vrij vanzelf. Met meerdere jongens. Maar ik heb nog nooit zomaar met een vreemde gezoend tijdens het uitgaan.
Gewoon niet zoenen met een random dude.
Ben niet bang…laat hem leiden en iedereen beleeft t anders. Zo zal de ene zeggen datje goed zoent terwijl je daarna van een andere krijgt te horen dat je juist slecht zoent. Dus maak je niet druk en ga ervoor…
Haha dit heb ik nu nog steeds met me vriend, dan wil hij “rondjes draaien” en ik “happen” of andersom.
Maar maak je er niet druk om, just go with the flow! Of hoe je dat ook zegt.
Uh, misschien vreemde vraag maar ik ken die situatie gewoon niet echt haha. Maar het is zogenaamd de bedoeling om te draaien en dan meteen hup zoenen, zonder eerst even een praatje maken, zonder de jongen goed te bekijken??
just go with the flow
Echt gewoon doen en niet nadenken gaat allemaal vanzelf ik maak me daar nooit zo druk om