Laatst ging ik uit met mijn vriendinnen en werd ik door een best knapper jongen van achteren beetgepakt, ik wou me wel graag omdraaien, want danzou hij me vervolgens zoenen, maar ik ben bang dat het misgaat! Want sommige jongens draaien rondjes met hun tong en anderen die happen zegmaar… En ik ben bang dat hij vindt dat ik het niet kan… Hebben jullie dit nooit? En zijn er tips ofzo
Ik heb niet zoveel ervaring hiermee. Maar eens moet toch echt de eerste keer zijn, je kunt ook wachten totdat je de kans krijgt om met iemand te zoenen waarmee het vertrouwd is zoals een vriendje. Maar als je dat niet wilt zit er niks anders op om het toch maar gewoon te doen en je over je angst heen te zetten. Je ziet hem toch nooit meer terug…
Edit: O en ik zou daar btw ook bang voor zijn hahah
hmm je hebt gelijk het is toch maar bij het uitgaan! Maar ik heb al eens vaker gezond hoor maar toen hapte hij zegmaar, dus het was was ongemakkelijk omdat ik dat dat je rondjes hoorde te draaien haha awkward
Heb je uberhaupt ooit wel gezoend? Enne van achter beet gepakt worden vind ik zelf indd nooit zo prettig, ben meer van gelijk face to face en even dansen en kletsen. Maar mij gebeurd t ook wel eens ja, en als ik een drankje op heb gaat het meestal allemaal vanzelf
En mijn grootste angst is meestal dat ik zie dat ie lelijk is als ik me omdraai en ik dus dan moet vluchten (oke, i’m talking like a bitch now)
Omg same thing toen ik voor het eerst had gezoend! Ik doe gewoon altijd een beetje hetzelfde als de jongen en zorg voor afwisseling met happen en draaien (en nog meer dingetjes, gaat allemaal vanzelf)
Ik zou er niet zo bang voor zijn als ik jou was, van zoenen tijdens het uitgaan moet je niet zo veel verwachten haha
Maar je moet er niet zo veel over nadenken joh, laat hem een beetje leiden en het gaat gewoon allemaal vanzelf
Is trouwens niet de meest romantische manier om ontgroend te worden lijkt me, of ben je dat al?